Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vogel spullen site? ik ben het vergeten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • vogel spullen site? ik ben het vergeten

    beste mede forumers , zoals u ziet ben ik een site vergeten waar ik voorheen nog wel eens op keek. hier kon ik alles kopen bakjes ,voer ,stokken ,nesten nestkasten, trosgierst, draaitafels(met die 3 bakjes er in) weet niet hoe dit heet ,ben hier voor namelijk op zoek naar. kort om van a tot z.

    weten jullie nog toevallig een site waar dit een een beetje op lijkt , dus een site waar je vogel spullen kan kopen? en geen vogels.. alleen maar spullen.
    ik hoop dat jullie me voor even uit de brand kunnen helpen!

    zit namelijk te twijfelen over zo een soort mijn lamp waar een liter voer in kan , of zo een draai tafel met 3 bakjes die je zo naar buiten kan draaien ... en wat natuurlijk de goedkoopste en beste oplossing is.


    hoop dat jullie me kunnen helpen.

    groeten

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey siemerink
    beste mede forumers , zoals u ziet ben ik een site vergeten waar ik voorheen nog wel eens op keek. hier kon ik alles kopen bakjes ,voer ,stokken ,nesten nestkasten, trosgierst, draaitafels(met die 3 bakjes er in) weet niet hoe dit heet ,ben hier voor namelijk op zoek naar. kort om van a tot z.

    weten jullie nog toevallig een site waar dit een een beetje op lijkt , dus een site waar je vogel spullen kan kopen? en geen vogels.. alleen maar spullen.
    ik hoop dat jullie me voor even uit de brand kunnen helpen!

    zit namelijk te twijfelen over zo een soort mijn lamp waar een liter voer in kan , of zo een draai tafel met 3 bakjes die je zo naar buiten kan draaien ... en wat natuurlijk de goedkoopste en beste oplossing is.


    hoop dat jullie me kunnen helpen.

    groeten
    Fa.Heesakker(JH Fronten)
    Geonshopping.nl
    Birdshopping
    Vr.groeten van
    Antoni





    homepage:
    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

    Opmerking


    • #3
      eeennnnnnnnnn! het was antioni De redder in nood! bedankt , het was birdshopping ... nu even een snelle vraag ook al kan het niet in dit topic, waar zou u voor kiezen een draaitafel,of zo een voercilo die kan hangen in de volliere? zit namelijk te twijfelen , bij een draaitafel kunnen ze wel makkelijk in de bakjes poepen en bij een mijnlamp is dit vrij wel onmogelijk. hmmm.

      groeten

      Opmerking


      • #4
        Als jouw geheugen net zo werkt als een harde schijf van een computer en de info over de betreffende winkel is overgeschreven door andere informatie dan zal het lastig worden

        De "L"van lamp en en liter zit zo'n beetje in het midden van de "A" en de "Z".

        Prijsvergelijkingssites zijn er ook, misschien is het handig daar je licht op te steken?
        Handiger is om zelf een product uit te zoeken en dan prijzen te gaan zoeken van verschillende leveranciers.
        Het welbekende medium genaamd "google" kan je vast goed op gang helpen vermoed ik.
        Door bijv. het woord "vogelbenodigdheden" in te voeren heb je voor zeker een week leesvoer.

        Opmerking


        • #5
          http://www.deglosters.nl/index_bestanden/Page724.html

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door ele
            Als jouw geheugen net zo werkt als een harde schijf van een computer en de info over de betreffende winkel is overgeschreven door andere informatie dan zal het lastig worden

            De "L"van lamp en en liter zit zo'n beetje in het midden van de "A" en de "Z".

            Prijsvergelijkingssites zijn er ook, misschien is het handig daar je licht op te steken?
            Handiger is om zelf een product uit te zoeken en dan prijzen te gaan zoeken van verschillende leveranciers.
            Het welbekende medium genaamd "google" kan je vast goed op gang helpen vermoed ik.
            Door bijv. het woord "vogelbenodigdheden" in te voeren heb je voor zeker een week leesvoer.
            bedankt elle, ik heb de site al gevonden al door dit handige '' forum '', wat ik op google gevonden heb wat mij ook dwars zit is wat er beter is voor de vogels.. een mijnlamp(voersilo) of een draaitafel (deze kun je naar buiten draaien)

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey siemerink
              bedankt elle, ik heb de site al gevonden al door dit handige '' forum '', wat ik op google gevonden heb wat mij ook dwars zit is wat er beter is voor de vogels.. een mijnlamp(voersilo) of een draaitafel (deze kun je naar buiten draaien)
              Mvg,
              Kingfisher.

              Opmerking


              • #8
                ik dacht dit persoonlijk ook al , dat er veel mee gesmeerd zal worden , verder werk ik niet met verschillende soorten zaden. gooi alles bij elkaar in in de rui haal ik alleen de onkruid zaden er uit om het door kleuren te voorkomen. , eivoer doe ik overgens apart. mijn mengeling bestaat uit gezondheids zaad,ongkruidzaad,kanarie mengeling zonder de zwarte bolletjes, hier door afentoe wat hennep zaden. of zonnebloempitten. en ze doen het er erg goed op dit vul ik nog aan met zuring ,paardebloem,eivoer van orlux,appel. en dit alleen voor kanarie's verder geen andere soorten er in.

                persoonlijk vind ik allemaal aparte bakjes onzin, waarom zal het niet in een goede bak/fles kunnen. behalve dan het eivoer afgezonder van het gewoone zaad. maar goed ... ik sta open voor verandering daar hebben we elkaar hier tenslotte voor. nog meer sugestie's?/voer metodes? heb nu een gewoone enkele bak waar de kanarie's soms in gaan zitten.. ik ververs het zaad om de ongeveer 2 dagen.

                hoor graag van jullie!

                groeten.

                Opmerking


                • #9
                  niemand??

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey siemerink

                    persoonlijk vind ik allemaal aparte bakjes onzin, waarom zal het niet in een goede bak/fles kunnen. .

                    Opmerking


                    • #11
                      Je kan idd. ook gewoon een mijnlamp nemen,Jeffrey.
                      Niks mis mee.
                      Koop gelijk ergens een grote trechter en bewerkt die zo,dat de
                      ophangbeugel er doorheen steekt. Dan kunnen de vogels niet op de mijnfles
                      zitten en zo hun uitwerpselen in het zaad laten vallen.
                      Vr.groeten van
                      Antoni





                      homepage:
                      http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                      Opmerking


                      • #12
                        Pas mooie mijnlampen gezien bij "de bosruiter" daar zat een voet onder zodat ze niet rechtstreeks op de grond hoefde te staan (kon er ook af) en er zat ook een afdakje op ,zodat er geen rotzooi in het voer kan vallen.
                        Ik weet alleen niet wat het ding moest gaan kosten.

                        Opmerking


                        • #13
                          Bedoel je deze, ja die zijn erg mooi.
                          Bijgevoegde Bestanden
                          Groeten Michael

                          https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                          Opmerking


                          • #14
                            Ik gebruik gewone bakjes, dit omdat ik dan niet al te veel eten verspil want na 1 dag ligt alles hier op grond met zo een silo. En met de bakjes kan ik controleren hoeveel de vogels geven dus geef ik dagelijks of tweedagelijks (hangt af van het aantal vogels) vers eten. Eerst wordt het oud eten uitgeblazen en dat gaat terug in de bakjes en dan komt er nieuw bij.
                            zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door populier
                              Bedoel je deze, ja die zijn erg mooi.
                              Inderdaat dat zijn ze.

                              Opmerking

                              Working...
                              X