Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mais

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    bruidsluier?

    bij mij komen ze bijna niet aan de bruidsl. hang regelmatig verse ranken in mijn voli.
    maar de vogels kijken er niet naar om ,zelfs de kanarie.
    bedenk wel dat bruidsluier in het groeiseizoen een meter per week of meer groeit,hij kruipt dan echt overal in en tussen.dit kan wel eens vervelend uitpakken in een voliere.dus regelmatig snoeien.

    grt hans.

    Opmerking


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door hansd
      bij mij komen ze bijna niet aan de bruidsl. hang regelmatig verse ranken in mijn voli.
      maar de vogels kijken er niet naar om ,zelfs de kanarie.
      bedenk wel dat bruidsluier in het groeiseizoen een meter per week of meer groeit,hij kruipt dan echt overal in en tussen.dit kan wel eens vervelend uitpakken in een voliere.dus regelmatig snoeien.

      grt hans.
      De vogels hier zijn er gek op,de wilde kanaries,de geelkruinen en zelfs de picoletten.
      Mvg,
      Kingfisher.

      Opmerking


      • #18
        toch eens kijken of ik ergens aan plant of wat kan krijgen om mooi tegen het gaas aan te laten groeien ofzo..

        enig idee wat zoiets kost?

        Opmerking


        • #19
          UPDATE , vandaag naar het snoekvissen even een paar mais golfjes mee geplukt! heb er nu een in hangen het zijn net spechten! haah , ze moeten echt goed bikken om het mais los te krijgen. maar ik geef toe ze zijn er dol op!

          Opmerking


          • #20
            eigen

            De eigenaar van het perceel vond het geen probleem? Blijf ik wat moeite mee houden, wereldkundig maken dat je iets meeneemt zonder te betalen.

            Groet,

            Rob.

            Opmerking


            • #21
              tuincentrum

              in elk tuincentrum, hangen van die zakjes, met zaad van verschillende plant soorten. daar zit ook mais bij. voor een paar centen, kan je je eigen mais verbouwen.
              groeten Ton
              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

              Opmerking


              • #22
                heb het netjes gevraagd en ik mocht er 5 mee nemen omdat ik het zo lief vroeg haha!

                Opmerking


                • #23
                  Of gewoon te koop bij de Appie.
                  Bijgevoegde Bestanden
                  Groeten Michael

                  https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                  Opmerking


                  • #24
                    De mais die hier verbouwd wordt ,is alleen maar voor veevoer bedoeld ,dus als je het aan de boer vraagd zul je best een paar kolven mogen hebben.
                    Paarden eten ook graag die maiskolven.

                    Opmerking


                    • #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey siemerink
                      heb het netjes gevraagd en ik mocht er 5 mee nemen omdat ik het zo lief vroeg haha!
                      Zo zie je maar,Jeffrey.
                      De positieve benadering werkt goed.
                      Vr.groeten van
                      Antoni





                      homepage:
                      http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                      Opmerking


                      • #26
                        de mais zul je nu helaas niet meer kunnen voeren , ze zijn hier al zo hard als steen. zag het gister. de kinderen holden door de velden om de mais te plukken voor de proppenschieters... (dit is wel erg schadelijk voor de boer)
                        hierdoor slopen ze veel planten en kolven, stappen op het draad en dit gaat stuk .. maarja er zal wel raak politie worden gebeld.

                        Opmerking


                        • #27
                          De politie heeft het te druk met auto-achterruit luchtbuks schieters
                          Groeten Michael

                          https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                          Opmerking


                          • #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey siemerink
                            de mais zul je nu helaas niet meer kunnen voeren , ze zijn hier al zo hard als steen. zag het gister. de kinderen holden door de velden om de mais te plukken voor de proppenschieters... (dit is wel erg schadelijk voor de boer)
                            hierdoor slopen ze veel planten en kolven, stappen op het draad en dit gaat stuk .. maarja er zal wel raak politie worden gebeld.
                            Als je mais wilt hebben kun je toch ook bij Appie H. terecht?
                            Even koken tot ze beetgaar zijn, beetje geklaarde boter er over en smullen maar..... je vogels hebben overigens ze liever rauw.

                            gr
                            Hans.
                            Tomorrow is the first day of the rest of your life...

                            Opmerking


                            • #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
                              Als je mais wilt hebben kun je toch ook bij Appie H. terecht?
                              Even koken tot ze beetgaar zijn, beetje geklaarde boter er over en smullen maar..... je vogels hebben overigens ze liever rauw.

                              gr
                              Hans.
                              tjonge jonge je hebt wel smaak! ja dat zal wel kunnen mais uit blik zouden ze dat ook eten ??

                              Opmerking


                              • #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey siemerink
                                tjonge jonge je hebt wel smaak! ja dat zal wel kunnen mais uit blik zouden ze dat ook eten ??
                                Yep, mais uit blik eten ze ook... Even laten uitlekken en naast je eivoertje verstrekken.

                                gr
                                Hans
                                Tomorrow is the first day of the rest of your life...

                                Opmerking

                                Working...
                                X