Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 39

Onderwerp: Mais

Senior lid jeffrey siemerink's Avatar
    Thanks
    0
    hoe bedoel je niet in de zon?

anders worden ze bruin bedoel je natuurlijk

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey siemerink Bekijk Bericht
    hoe bedoel je niet in de zon?

anders worden ze bruin bedoel je natuurlijk
    Nee,de veren bleken op,vergelijk maar met blonde mensen die zijn na een goed vacantie ook veel blonder.
    Mvg,
    Kingfisher.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door girlits Bekijk Bericht
    Bruidssluier is goed voor zwart/gele kanarie,s en niet in de zon.

mvg eddie
    Eddie,dat heeft toch alleen betrekking op de poten en snavel of heb ik dat verkeerd,dat ze donkerder/zwarter worden en niet op de kleur?

Ik voer het al tijden aan mijn wilde kanaries op aanraden van een collegakweker en de poten zijn inmiddels een stuk donkerder wat bij mij altijd een probleem was omdat ik binnen kweek.
    Mvg,
    Kingfisher.

Thanks
    0
    groeit die bruisluier in de natuur of kun je hem ergens kopen?

Stamgast girlits's Avatar
    Thanks
    6
    Of het ook op de bevedering werkt zou ik niet weten maar als poten en snavel donkerder worden en de vogel niet opbleekt ziet hij er mooier uit.
    Kunt er mischien tagetes of geel intensief bij geven wat het geel in de bevedering iets ophaalt,dit versterkt nl de vetstofkleuren.
    Moet ook redelijk intensief kweken,oppassen voor teveel schimmel.
    Bruidssluier is een klimplant die je gewoon over de voliere of in de voliere kunt laten groeien.Als je hem in de voliere zet,de basis achter gaas zodat hij niet helemaal wordt opgevreten.
    Tagetes wordt gemaakt van het afrikaantje<tuinplant> deze kun je ook voeren,groen/bloemen/zaad.

mvg eddie

Senior lid
    Thanks
    0

bruidsluier?

bij mij komen ze bijna niet aan de bruidsl. hang regelmatig verse ranken in mijn voli.
    maar de vogels kijken er niet naar om ,zelfs de kanarie.
    bedenk wel dat bruidsluier in het groeiseizoen een meter per week of meer groeit,hij kruipt dan echt overal in en tussen.dit kan wel eens vervelend uitpakken in een voliere.dus regelmatig snoeien.

grt hans.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansd Bekijk Bericht
    bij mij komen ze bijna niet aan de bruidsl. hang regelmatig verse ranken in mijn voli.
    maar de vogels kijken er niet naar om ,zelfs de kanarie.
    bedenk wel dat bruidsluier in het groeiseizoen een meter per week of meer groeit,hij kruipt dan echt overal in en tussen.dit kan wel eens vervelend uitpakken in een voliere.dus regelmatig snoeien.

grt hans.
    De vogels hier zijn er gek op,de wilde kanaries,de geelkruinen en zelfs de picoletten.
    Mvg,
    Kingfisher.

Thanks
    0
    toch eens kijken of ik ergens aan plant of wat kan krijgen om mooi tegen het gaas aan te laten groeien ofzo..

enig idee wat zoiets kost?

Thanks
    0
    UPDATE , vandaag naar het snoekvissen even een paar mais golfjes mee geplukt! heb er nu een in hangen het zijn net spechten! haah , ze moeten echt goed bikken om het mais los te krijgen. maar ik geef toe ze zijn er dol op!

Stamgast
    Thanks
    7

Cool eigen

De eigenaar van het perceel vond het geen probleem? Blijf ik wat moeite mee houden, wereldkundig maken dat je iets meeneemt zonder te betalen.

Groet,

Rob.

Forum Rechten