Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: alleen voor de jeugd

andre 44
    Guest

Exclamation alleen voor de jeugd

ik ga stoppen met mijn figurita duiven nu heb ik hier nog een paar zeer goeie koppels zitten deze koppels zijn bij mij gratis af te halen MAAR alleen voor jeugd leden en ze moeten in bezit zijn van een nbs kweek nr, zo dat ik weet dat deze dieren naar jeugdleden gaan die er mee door willen gaan en dat het niet zo is van ik heb nu duiven maar vind het toch niet mooi en de duiven gaan weer weg daar voor zijn deze duiven te mooi en te goed om ze zo maar even weer weg te doen dus als er iemand is die hier mee wil beginnen of al figurita's heeft stuur maar even een pb en dan regelen we het wel
    HEREN MODERATOR'S dit is geen topik voor de verkoop wil graag zien dat deze duiven bij de jeugd terecht komen zodat ze ook goeie duiven kunnen hebben om mee door te gaan of te starten

Stamgast Drum's Avatar
    Thanks
    29
    Mooi gebaar Andre

Stamgast Hans de Vries's Avatar
    Thanks
    4

Toppie, André !

gr
    Hans
    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

andre 44
    Guest
    er zijn geen duiven meer dus wat mij betreft mag deze topic verwijderd worden heren moderators

Lid
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door andre 44 Bekijk Bericht
    ik ga stoppen met mijn figurita duiven nu heb ik hier nog een paar zeer goeie koppels zitten deze koppels zijn bij mij gratis af te halen MAAR alleen voor jeugd leden en ze moeten in bezit zijn van een nbs kweek nr, zo dat ik weet dat deze dieren naar jeugdleden gaan die er mee door willen gaan en dat het niet zo is van ik heb nu duiven maar vind het toch niet mooi en de duiven gaan weer weg daar voor zijn deze duiven te mooi en te goed om ze zo maar even weer weg te doen dus als er iemand is die hier mee wil beginnen of al figurita's heeft stuur maar even een pb en dan regelen we het wel
    HEREN MODERATOR'S dit is geen topik voor de verkoop wil graag zien dat deze duiven bij de jeugd terecht komen zodat ze ook goeie duiven kunnen hebben om mee door te gaan of te starten
    waar woon je?? dan weet ik waar ik ze zal kunnen ophaalen?

Stamgast Henk3's Avatar
    Thanks
    466
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steve01 Bekijk Bericht
    waar woon je?? dan weet ik waar ik ze zal kunnen ophaalen?
    Misschien eerst berichtje 4 even lezen?
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Forum Rechten