Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Agaat op retour :)

Red face Agaat op retour :)

Hallo lieve allemaal,

Naam is Agaat, 33 jaar en trots houder van een Serinus Canarius, of wel Swoofy de Kanarie * Priet * en zijn nakomelingen!!

Ik was al eens eerder op het forum- nee we halen geen oude vogels uit den bomen - maar wel een belofte dat ik een herkansing mag beleven, iets waar ik dankbaar voor ben. en ten harte aanneem.

Hoop dat ik ( wederom) veel plezier ga beleven, en nog meer mag leren in het houden van vogels! En mijn ervaringen mag delen met andere.

Liefs Agaat en Swoof

Stamgast populier's Avatar
    Thanks
    56
    Welkom terug Agaat en Swoof.

Stamgast
    Thanks
    8

Lightbulb Jip

Na rijp beraad is besloten om Agaat een nieuwe kans te geven. Zoals jezelf al aangeeft zullen we het verleden laten voor wat het is, we gaan er wel van uit dat het deez' keer beter gaat. Ohja, de groeten aan Bromsnor en welkom in het café.

Groet,

Rob.

Swoof, swoof, swoof! Incomming Canarius.. Pas op!

* Zoekt zit stok..Ahhhh ik zie er al een!*

* Priet, kwetter Priet*
    hier is Swoofy nog eens eventjes, om te komen prieten, dat ik het erg leuk vind, dat mijn soms wat pittige baasje, weer mee mag doen! heb onder laatst eens een goed gesprek van snavel tot snavel met haar gekwetterd, en afgesproken is, dat zei de peper uit haar -uhm- broekzak haalde, en wat meer zou mee laveren, of anders ging negeren.

Ze valt best mee hoor * PRIET, BURP* excuses net van een stukje overheerlijk blaadje sla gepeuzeld, dus ik kwam toch even langs gevlogen om te danken!

Wisten jullie al dat ik inmiddels vader ben van 4 jong, die allen al een goed huisje hebben gevonden? en dat ik de smaak heb te pakken? maar dat mijn baasje nu denkt, dat ik voorlopig geen meisje erbij krijg, vanwege a veel pech, en b vanwege mijn zangkunsten, ze wil weer dat ik ga zingen..

Gelukkig bestaat de Voice of all canaries nog niet!

Nou * schudt verenpak uit* ik ga weer eens verder met rusten, want ik zit nog niet zo lekker in mijn veertjes vanwege de rui, hartelijk dank!

En tot snel!

Was getekend Swoofy

Senior lid Antoine1's Avatar
    Thanks
    6
    Hoi,welkom hier op het forum.

Super Moderator ele's Avatar
    Thanks
    11
    Ik vind het werkelijk fijn dat je "de weg terug" hebt gevonden Agaat.
    Jouw vastberadenheid om je vogels het beste te willen geven meen ik hierin te kunnen bespeuren, mijn complimenten.
    Jouw creatieve manier van schrijven meen ik meestal wel te kunnen "lezen" en kan dat best waarderen

Een algemene (lees ook algemene noot, dus voor in feite alle posters bedoeld):
    Als een ieder eens zou proberen om in te schatten (met zijn eigen mogelijkheden) wat de mogelijkheden van een ander zouden kunnen zijn en hier een beetje rekening mee houdt, zou de wereld er al een stuk vreedzamer uitzien.

Stamgast peerpm's Avatar
    Thanks
    7

welkom terug!

Welkom terug Agaat!

Peer

Stamgast Hans de Vries's Avatar
    Thanks
    4
    Dag Agaat, leuk dat je weer meedoet.

gr
    Hans
    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Stamgast krien's Avatar
    Thanks
    9
    pffff,welkom terug Agaat, hoop leeswerk in ene.

Dank, dank dank!

@ Krien, welnee valt reuze mee! Zal me netjes inhouden. Bedankt voor je welkomst !

@ Ele, Dank je wel! Doet me goed te lezen, dat je voelt dat ik mijn Diertjes het allerbeste gun, is ook volledig zo. Fijn te lezen dat je het inmiddels helemaal ingevuld hebt je rol als Modje

@ Populier, dank je wel! heb je website bekeken, prachtig je volière. En super je tips!

@ Hans, Hartstikke bedankt! lees veel goede tips van je

@ Geen appel, maar Peer.. Dank je wel! Fijn jou tips alhier.

@ Antoine, Ook jij hartstikke bedankt!

Namens Swoofy natuurlijk ook!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten