Mededeling

Collapse
No announcement yet.

maskergrijs x maskergrijs?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • maskergrijs x maskergrijs?

    Mag je de kleurslag maskergrijs op elkaar zetten? Of moet je na enkele generaties een andere kleurslag inkweken? Vind het een prachtig vogeltje en ben gewoon eens benieuwd hoe en wat!

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door frans de bruijn
    Mag je de kleurslag maskergrijs op elkaar zetten? Of moet je na enkele generaties een andere kleurslag inkweken? Vind het een prachtig vogeltje en ben gewoon eens benieuwd hoe en wat!
    ja hoor je kan binnen de maskergrijs hele goede vogels kweken.
    wel is het zo dat goed moet opletten dat de vogels die je gebruikt wel goed formaat en goede kleurdiepte hebben (lees het verhaal roodoog)

    maar je kan ook terug vallen op grijs om onderdelen in je maskers te verbeteren zoals tekening en vooral formaat
    met 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land

    Opmerking


    • #3
      Klopt wat zwartwang hier zegt.
      Zelf kweek ik ook masker x masker (roodogen)

      Opmerking


      • #4
        Bedankt voor jullie reacties. Was hier gewoon nieuwsgierig naar.Ik heb in 2001 mijn vogels weggedaan (geen plaats meer) door het plaatsen van een aanbouw, dus voliere af moeten breken. Nu heb ik al n paar keer het plan gehad om gewoon een koppeltje zebravinken in de stal in een grote kooi te zetten. maar tot nu toe is het er niet van gekomen. Ik had toendertijd glosters, gouldamadines en 3 a 4 koppeltjes zebravinken erbij. Misschien toch ooit?Blijft kriebelen!!

        Opmerking

        Working...
        X