Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grote Beurs Zwolle! 24 September.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #91
    Oorspronkelijk geplaatst door carolina
    je kan ze ook vrijdag meenemen. of foto's
    heeej , dat kan ik ook wel eens doen ik heb toevallig een tt kooi , dan neem ik van allebij de koppels er een mee.

    zien de vogels er trouwens een beetje goed uit??

    ik hoor graag van u als er wat mis mee lijkt te zijn.

    Opmerking


    • #92
      of nog erger ;in de warme auto tot de tt -kooi leeg is

      Opmerking


      • #93
        Misschien is het een idee om voor de handelaren met veel vogels een extra ruimte in te richten waar geen publiek mag komen om de vogels "op te slaan"?

        Opmerking


        • #94
          Oorspronkelijk geplaatst door ele
          Misschien is het een idee om voor de handelaren met veel vogels een extra ruimte in te richten waar geen publiek mag komen om de vogels "op te slaan"?
          hoe bedoel je eigenlijk opslaan? voor de verkoop of echt foto;s met de namen er bij? de soort enz... waar je op moet letten als je ze aanschaft op, welke eissen ze aan de vogel stellen als je met ze naar de tt gaat.?

          ik denk dat het aan mij ligt maar ik snap het niet echt.

          Opmerking


          • #95
            wie weet trouwens hoe ik foto;s naar robk kan sturen om ze te laten checken , welke soort het is en of ze er goed uit zien?

            als vast bedankt !

            Opmerking


            • #96
              Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey siemerink
              hoe bedoel je eigenlijk opslaan? voor de verkoop of echt foto;s met de namen er bij? de soort enz... waar je op moet letten als je ze aanschaft op, welke eissen ze aan de vogel stellen als je met ze naar de tt gaat.?

              ik denk dat het aan mij ligt maar ik snap het niet echt.
              Ze bedoelt dat mensen die een grote groep vogels te koop aanbieden. Dus bv Ele neemt 100 vogels mee naar zwolle om te verkopen. Helaas kunnen er maar 50 vogels op de tafel staan.

              Dus ele stelt voor om de andere 50 vogels in een afgezonderde ruimte te plaatsen zodat ze niet onder de tafel moeten staan waar al deze mensen voorbij lopen.

              @ ele, ja maar jah.
              Stel dat je alleen op je stand staat. En je moet je vogels achter laten om ze zogezegd bij te gaan vullen. Dan kan je stand letterlijk leeggeroofd worden he.
              Of wil je ze laten aanvoeren op basis van een nr?

              mvg
              http://dewittn17.skyrock.com/

              Opmerking


              • #97
                Oorspronkelijk geplaatst door ele
                Misschien is het een idee om voor de handelaren met veel vogels een extra ruimte in te richten waar geen publiek mag komen om de vogels "op te slaan"?
                dat is misschien wel een goed idee ze zitten wel met ver voer van de vogels en om alles in tt kooien te ver voeren krijgen ze niet genoeg vogels mee om de kosten te dekken laat staan iets te verdienen

                Opmerking


                • #98
                  weet een van jullie ook de benaming van de vogels die ik gepost heb??

                  het gaat voornamelijk om de bruinen en de grijzen.. diegene die het weet zal ik erg dankbaar zijn , omdat ik dan weet wat van man ik moet kopen voor mijn 2 bruine poppen.

                  al vast bedankt!

                  Opmerking


                  • #99
                    is er dan niemand die het weet ?

                    Opmerking


                    • Mail hem via het forum, mij is het alleszins gelukt.

                      mvg

                      Opmerking

                      Working...
                      X