Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorstellen + Voliere in opbouw!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Voorstellen + Voliere in opbouw!

    Hallo iedereen,

    Ook ik wil me bij deze even voorstellen.

    Naam: Arjen
    Woonplaats: Hoogezand, Groningen.
    Leeftijd: 24

    Na het lezen van diverse onderwerpen op dit forum leek het mij leuk om me te registreren en mijn in opbouw zijnde voliere te laten zien.

    Hebben jullie nog opmerkingen, ideeen, tips... alles is welkom!



  • #2



    Opmerking


    • #3



      Opmerking


      • #4
        Bijgevoegde Bestanden
        Groeten Michael

        https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

        Opmerking


        • #5

          Opmerking


          • #6
            Ok, prima hokkie toch, het beste is een plek met s'ochtens zon, en s'middags als het heetst van de dag schaduw is.

            Succes verder en hou ons op de hoogte met de vorderingen.
            Groeten Michael

            https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

            Opmerking


            • #7
              welkom gr pim

              Opmerking


              • #8

                Opmerking


                • #9
                  zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

                  Opmerking


                  • #10
                    Wordt mooi zo!

                    Wel een maar.
                    Deze manier van schroeven ziet er mooi uit, alleen vanaf de buitenkant, maar ik vrees dat je toch problemen gaat krijgen. Hout, gebeitst of niet, gaat werken en ik denk zomaar dat de schroeven dan niet allemaal zullen houden.
                    Ik zou ook vanaf de binnenkant schroeven, beter nog 2 per plank per rachel zelfs.

                    Heb je al nagedacht over de voorzijde, de deur bijvoorbeeld? Mijn ervaring, maak de deur niet te hoog, anders vliegen vogels er over je hoofd vandoor.

                    Succes met de leuke klus verder.
                    Groet Ton,
                    www.allevogels.nl

                    Opmerking


                    • #11
                      Mooi staaltje werk!!!
                      Altijd leuk om te zien hoe anderen het doen. Heb mijn voliere nu een maand af
                      en geniet er met volle teugen van

                      Maar wat Populier al opmerkte, ben ik bang dat je problemen krijgt met het
                      vocht achter de voliere. Gebeitst of niet dit gaat onheroepelijk doorslaan, met
                      all narigheid die er bij hoord. Schimmel, rot en ongedierte. Probeer hier wat op
                      te vinden.
                      -0-
                      When a birdie in the sky,
                      drops a poopy in your eye!
                      Don't you worry, don't you cry!
                      Be happy elephants don't fly....
                      :cool:

                      Opmerking


                      • #12
                        daar hebben jullie gelijk in je zit met een koudbrug je kan dan beter wat ruimte laten tussen de stenen muur en de achterkant van je buitenhok en dan bijv een stukje regenbuis als ingang maken voor je vogels (als ik het goed heb als je het nachthok binnen in de stenen schuur maakt )gr pim

                        Opmerking


                        • #13
                          Begint eer gij bezint......

                          of was het andersom? maakt ook niet uit.....ken dat wel....dan heb je ineens zin en dan ga je gewoon beginnen.

                          Kom allemaal goed Arjan!

                          Vraagje; wanneer ga je verder met bouwen, als het pas zaterdag is???? dan kunnen we misschien de komende dagen verder helpen met het ontwerp?

                          Ik wil, samen met jouw ideeen, wel de tekening maken en dan is het komende week een fluitje van een cent!

                          Dat van die afschot naar achter en zo is wel op te lossen....wel is belangrijk om eerst voordat je verder gaat de definitieve plaats te bepalen.
                          En toch ook wel een beetje (dus de komende dagen) na te denken over nachthok, wel of geen deur ???(leg ik nog wel uit) en zo verder.

                          Succes alvast!

                          Peer

                          Opmerking


                          • #14
                            als het nachthok binnen in de buitenvoliere komt heb ik niks gezegd mvgr pim

                            Opmerking


                            • #15
                              Wel een hoop naden met al die planken

                              Opmerking

                              Working...
                              X