Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: een tijd afwezig geweest

Lid
    Thanks
    0

een tijd afwezig geweest

Hallo iedereen

Ik stel mij maar even opnieuw voor, omdat ik hier al echt een tijd niet ben geweest!

Ik ben daphne, 21 jaar oud en samen met mijn vriend hebben wij een doorsnee voiliere.

Op dit moment hebben wij 4 kanaries, 5 zebravinken, 4 japanse meeuwtjes, 3 chinese dwergkwartels, 2 cires amadine en 2 loodbekjes.

Verder hebben we naast de voiliere een 4-tal kipjes lopen, erg gezellig allemaal.

Ik beloof bij deze wat vaker weer te komen kijken, ik heb in ieder geval alweer een boel vragen waar ik graag antwoord van de kenners van wil hebben, dus die zien jullie vanzelf verschijnen

andre 44
    Guest
    oke welkom voor de 2e keer en veel plezier op het cafe en foto's zijn welkom

Lid
    Thanks
    0
    ik ga mijn best doen

Vergeet er nog bij te vertellen dat we hier in huis nog een grasparkiet en een valkparkiet hebben zitten

Teunie Zwolle
    Guest

welkom terug

Hoi Daphne,
    Leuk dat je weer terug bent.
    Zo, jullie hebben veel vogels zeg.
    Ik heb sinds 4 maanden zebravinkjes, 3 koppels.
    Dus voor het eerst jongen en het is fantastisch leuk.
    heel gezellig het gekwebbel en gefluit
    Ik heb ze in een volière in huis
    veel lees en schrijfplezier weer!

Lid
    Thanks
    0
    Wij willen het liefst de zebravinken eruit, alleen twijfeld mijn vriend wel.
    Zo hebben we dus besloten om 1 koppel te houden. de eieren die we nu vinden halen we weg, en de jongen die gisteren zijn uitgevlogen laten we zelfstandig worden en die gaan dan weg.

We willen graag nog een koppel diamant vinken, een koppel grasgordelvinken en een koppel gould amadine
    dan is het wel weer mooi geweest!

andre 44
    Guest
    hou je er even rekening mee dat de diamant vinken rotzaken kunnen zijn bij australische pracht vinken

Forum Rechten