Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek Maskeramadines in broedkooien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    mag ik vragen welke cultuurvogels je dan kweekt in die kooien, juist uit curiositeit...

    Opmerking


    • #17
      Ik denk dat wij als de taak en plicht hebben, goed voor onze vogels te zorgen.
      Mee eens. Echter absoluut niet over de manier waarop jij dat meent te moeten invullen.
      3 Maanden in zo'n hokje... ik zou wel een week wetgever willen zijn.
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #18

        Opmerking


        • #19
          40x40x40 vind ik voor welke vogel dan ook veel te klein. Als ze daar 3 maanden in moeten zitten, lijkt me dat niet goed voor de vogels. Dan vervul jij de taak en plicht om de vogels goed te verzorgen dus niet in mijn ogen.

          Opmerking


          • #20

            Opmerking


            • #21
              Ja, dat kan.
              Ze hebben een lichte voorkeur om nesten te maken op ca. 1 meter hoogte in struiken.

              Opmerking


              • #22
                Mooi hoor ele.
                Hoe is het met je kapoetsen.

                Opmerking


                • #23

                  Opmerking


                  • #24
                    mag niets meer over gezegd worden deze gaat in de tjoepbak let maar op

                    Opmerking


                    • #25
                      Haha, mijn vingers jeuken.

                      De groepsfoto is niet door mij gemaakt maar door iemand die op bezoek was.

                      Dit is mijn ervaring en ervaringen hoeven niet gelijk te zijn.
                      In een broedkooi heb ik ze niet geprobeerd, maar misschien dat ik nog eens bij Jan aanklop voor een koppeltje.
                      Heb ik weer een paar vogeltjes gered

                      De eerste jonge kapoetsen zijn net zelfstandig, de ouders zijn bezig met het 2de nest te bouwen.
                      Het eerste nest zat in een gouldsnestkastje en nu lijkt het er op dat ze in een tralienestkastje gaan.

                      Opmerking


                      • #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door ele
                        Haha, mijn vingers jeuken.

                        De groepsfoto is niet door mij gemaakt maar door iemand die op bezoek was.

                        Dit is mijn ervaring en ervaringen hoeven niet gelijk te zijn.
                        In een broedkooi heb ik ze niet geprobeerd, maar misschien dat ik nog eens bij Jan aanklop voor een koppeltje.
                        Heb ik weer een paar vogeltjes gered

                        De eerste jonge kapoetsen zijn net zelfstandig, de ouders zijn bezig met het 2de nest te bouwen.
                        Het eerste nest zat in een gouldsnestkastje en nu lijkt het er op dat ze in een tralienestkastje gaan.
                        gewoon even krabben en de jeuk is over

                        Opmerking


                        • #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door ele
                          De eerste jonge kapoetsen zijn net zelfstandig, de ouders zijn bezig met het 2de nest te bouwen.
                          Het eerste nest zat in een gouldsnestkastje en nu lijkt het er op dat ze in een tralienestkastje gaan.
                          Mooi om te horen. De mijne zitten nu op het tweede nest, 4 eitjes. Heb ze nog niet geschouwd. De pop broed weer net zo vast als bij de eerste en gaat niet zomaar van het nest af. Komend weekend probeer ik ze te schouwen.

                          Gr.

                          Opmerking

                          Working...
                          X