Mededeling

Collapse
No announcement yet.

foto's met de fotokooi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • wow!

    Dat heb je super voor elkaar Arjan!

    Geweldig om 4 vogels (mooie vogels) zo te kunnen plaatsen en dan ook nog een hele mooie opname te maken.

    Ik zat eerste te zoeken of je de foto niet 'geknipt' had ergens.
    Bij de 1ste (vind ik de mooiste qua compositie) wel jammer dat de staart van de 3de vogel er niet helemaal op staat. (zit dit niet meer aan de foto?)

    Opname's zijn ook wel de moeite waard om nog iets aan te verbeteren met programma!

    Volgens mij heb je qua volgens ook wel ruime keuze in de goulds, toch?

    Peer

    Opmerking


    • nou nou,

      Goed op dreef zo te zien.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

      Mijn website:

      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

      Opmerking


      • Allemaal heel erg mooi, ik ben alleen niet zo'n goulds fan, ik vertel regelmatig het missende scheppingsverhaal waarin God even naar de telefoon wordt geroepen als hij net met de vogels bezig is en de kleine Jezus even snel de goulds te lijf gaat met zijn kleurpotloden...

        Dree

        Opmerking


        • goulds

          Heel leuk Dre!

          Ik had dat oorspronkelijk (van een plaatje) ook wel een beetje....maar dan zie je ze in het echt...van dicht bij....werkelijk waar zo mooi....!


          Peer

          Opmerking


          • foto Arjan

            Goulds waren vroeger mijn hoofdzaak vogels, prachtig man.

            Komt de achtergrond zo een beetje in de buurt Arjan?

            Ik zou eens een stukje wit papier om de tl lamp doen en dan eens weer een poging wagen. De foto is naar mijn idee vooral aan de bovenzijde teveel belicht.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

            Mijn website:

            Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

            Opmerking


            • Opmerking


              • goulds bijplaatsen

                Da's snel om!

                Op jouw oppervlak Dree moet dit volgens mij allemaal wel kunnen. Goulds zijn qua gedrag (acceptatie gedrag) een beetje vergelijkbaar met een kanarie. Als dat goed gaat met je overige vogels dan zie ik geen probleem.
                Voor het kweken zijn er natuurlijk wel een aantal aanvullende zaken, die wellicht van invloed kunnen zijn i.v.m. jouw parkietachtigen. Dat specifieke antwoord moet ik je even schuldig blijven.

                Peer

                Opmerking


                • Opmerking


                  • @ Henk met dat papier zal ik eens proberen ik ben wel bang dat ik dan veel licht verlies.

                    @Peer ik heb de keuze uit nogeveer 50 goulds, de goulds op de foto zijn kweekmannen van dit jaar, nog niet alle jongen zijn op kleur.

                    @Dree nieuw fototoestel? kan niet wachten op de foto's

                    Roodkoppen symmetrie

                    Gr Arjan

                    Opmerking


                    • reactie diverse

                      @Arjan betreffende papier; misschien kun je beter 'kalk-papier' pakken of als je niet aan kunt komen een stuk 'patroon-papier' (fourniture-zaak)

                      @Arjan, 50 goulds, ben jaloers!, zoveel moois om uit te kiezen. Laatste opname weer heel mooi qua compositie. De achtergrond (PIR is het volgens mij?, 'zuigt' ook het licht op, oorzaak waarom je volgens mij ook contrast verliest)

                      @Dre, ga je ook een fotokooi maken? en was je eerder al van plan om nu camera aan te schaffen of hebben we je 'aangestoken'?

                      Peer

                      Opmerking


                      • @Dre, ga je ook een fotokooi maken? en was je eerder al van plan om nu camera aan te schaffen of hebben we je 'aangestoken'?

                        Opmerking


                        • De Wildkleuren

                          Nieuwe achtergrond


                          Gr Arjan

                          Opmerking


                          • Kijkje in de studio


                            Gr Arjan

                            Opmerking


                            • Opmerking


                              • Opmerking

                                Working...
                                X