Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binsen astrilde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Binsen astrilde

    Vandaag 2 jonge binsen astrilde uit ei gekomen.. Super!!
    Het zijn makkelijke vogels om mee te kweken. Vorig jaar ook 10 jongen gehad.
    Hier even een fotoo
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    Maar als ze groot zijn wat doe je dan

    Hallo Buns, fijn dat jij ook goede resultaten hebt met je binsen, Mijn koppeltje is nu met het 3e nest begonnen, broed nog niet maar er liggen al twee eitjes. Ik had er al twee weggenomen omdat ik het te snel vond maar ze zijn niet te stuiten. Het vreemde is dat de 2 jongen uit het vorige nest nog zeker een week gevoerd moeten worden. Regelmatig zit het vrouwtje samen met de grote jongen in het nest. Doen ze dat bij jou ook, zo lang nog in het nest kruipen?
    Haal jij de laatste jongen uit de kooi als het stel weer gaat broeden?
    Uit het eerste nest kwam maar een jong. Toen dat niet meer werd gevoerd ging het de nieuwe kleintjes uit het nest gooien. Daarom zit hij nu apart in een tijdelijk kooitje.
    Zou je mij antwoord willen /kunnen geven op mijn vragen.
    Vriendelijke groet Lydia

    Opmerking


    • #3
      Hallo,

      Ik moet zeggen dat ik tot nu toe nooit problemen daarmee heb gehad.
      Vorig jaar hebben ze 2 legsels gehad, en er zat 2 maand tussen het eerste en 2 legsel. Het grappige nu is dat de pop en man samen aan het broeden waren,boven opelkaar dus. Dus ik kan je eigenlijk niet helpen met een antwoord op je vraag. Ben eigenlijk ook nog maar een beginner. Ze zitten allemaal in een buitenvoilere met verschillende vogels. Hopelijk vind je elders je antwoord. mvg

      Opmerking

      Working...
      X