Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rare Vraag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Rare Vraag


  • #2
    Denk niet dat je hiermee succes ga krijgen er worden op het moment zoveel vogels gestolen dat ik in ieder geval niet iemand even laat rond komen kijken, maar ik hoop dat ik voor jou de enige ben.

    Opmerking


    • #3
      sorry maar ondanks dat ik bij mijn vogels alarm en waak honden heb hier ook geen toegang tot mijn vogels

      Opmerking


      • #4

        Opmerking


        • #5
          Bij het voorstellen van mij was er idd ook al een aanbod gedaan. Ik wilde er even een apart topic van maken.

          Ik sta er wel van te kijken dat mensen zoveel argwaan hebben hier!! Je zou toch zeggen dat de mensen hier liefhebbers zijn en niet van elkaar vogels stelen, heel apart. Als ik dit zo lees dan vraag ik mij af of ik hier wel aan moet gaan beginnen, fijne hobby zo.

          Opmerking


          • #6
            laat je niet uit het veld slaan!

            Op een forum hoort dit er een beetje bij Hans. Een ieder kan zich anders voordoen als hij of zij in werkelijkheid is. Daarnaast is het zo dat kwaadwillenden op deze wijze info kunnen vergaren zonder dat ze lid zijn. In zijn algemeenheid voorzichtig zijn dus.
            Helaas verzieken (de diefstal) een zeer kleine groep mensen het uit geldlust voor een hele grote groep. Het zijn immers niet enkel de rechtstreeks gedupeerden die getroffen worden maar ook een groep van liefhebbers die met argwaan over hun passie praten.


            Peer

            Opmerking


            • #7
              Het is wel heel jammer dat het voor mij op deze manier lastig wordt om eens bij mensen te gaan kijken. Ik kan me het wel goed voorstellen, maar het is vervelend dat als je van je zelf weet, dat je alleen maar goeds in zin hebt.

              Ik las laatst ook, dat van iemand al zijn vogels zijn gestolen, wist niet wat ik las, ongelofelijk!!!

              Opmerking


              • #8
                het is nu eenmaal niet anders het is scheer en inslag qwa vogel diefstal iedereen probeert zijn vogels(hobby levenswerk) te beschermen bij mij is het zo dat alleen mensen die ik heeeeeel goed ken bij mijn dieren komen te kijken voor de rest is mijn hok gesloten komen er mensen vogels kopen dan heb ik ze al uit gevangen en de koop wordt in huis gedaan maar niet bij mijn vogels ook laat ik altijd even goed merken wat ik hier heb lopen ze zien en horen ze wel mocht er ooit eens een verkeerde koper komen

                Opmerking


                • #9
                  wat vergeten

                  we zijn niet allemaal gelijk en er zijn mensen die een levens werk hebben om een mooie stam of colektie vogels op te zetten met veel waarde of veel werk wat ze proberen te beschermen om dat er toch een paar ongedierte (sorry ik noem het geen mensen) denken dat ze het mogen pakken wat niet van hun is met alle gevolgen van de kweker zie zijn hobby in 1 keer kwijt is laat staan wat de vogels moeten mee maken

                  Opmerking


                  • #10
                    Hoe de waard is......

                    vertrouwd hij zijn gasten, alleen heb ook ik daar regelmatig de deksel mee op de neus gehad.


                    Peer

                    Opmerking


                    • #11
                      ..... staat in je profiel.....

                      Stuur mij dan even een berichtje.

                      gr
                      Hans
                      Tomorrow is the first day of the rest of your life...

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Bruijn
                        Het is wel heel jammer dat het voor mij op deze manier lastig wordt om eens bij mensen te gaan kijken. Ik kan me het wel goed voorstellen, maar het is vervelend dat als je van je zelf weet, dat je alleen maar goeds in zin hebt.

                        Ik las laatst ook, dat van iemand al zijn vogels zijn gestolen, wist niet wat ik las, ongelofelijk!!!
                        Wist ik geen eens, heb het veranderd natuurlijk

                        Opmerking


                        • #13
                          @ Hans de Bruijn:

                          In Friesland zijn diverse hele leuke vogelverenigingen.
                          Zoek er een uit, wordt lid, maak kennis met de leden en je kunt al gauw bij diverse mensen komen kijken!

                          Een bepaald niet onbelangrijke spil in deze (Hans De Vries) heeft al gereageerd kan je vast ook heel goed op weg helpen.

                          succes
                          Amigo de los Psittacidos

                          Look deep into nature and you will understand everything better

                          Opmerking

                          Working...
                          X