Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Man of vrouw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Man of vrouw

    Ja vreemde titel, maar nu ben ik toch nieuwsgierig.

    Als ik vogels of spullen voor vogels op internet zet raak ik ze aan de straatstenen niet kwijt. Zet mijn vriend hetzelfde op internet is hij binnen een week van af.

    Nu mijn vraag: kopen mensen vogels e.d. liever bij mannen dan bij vrouwen?

    Ik weet dat voornamelijk mannen deze sport beoefenen, maar dacht dat de dames toch ook wel in opmars kwamen.

    Maakt het jullie wat uit of je bij een man of vrouw koopt, die beide evenveel ervaring hebben?

  • #2
    Voor mij maakt het niet uit of het een man of vrouw is,als de vogel of vogels maar in orde zijn zoals ik ze zoek.

    Opmerking


    • #3
      Groeten Michael

      https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

      Opmerking


      • #4
        Goed idee.

        Ga ik doen

        Opmerking


        • #5
          Hallo allemaal,

          Ik heb ook wel eens 3 weken een span vogels op internet staan en geen reactie. zet ik ze opnieuw erop binnen 2 dagen verkocht. dus het zegt niet altijd iets. Het kan ook in de manier zitten hoe hij het verwoord? Ik koop nooit vogels zonder foto.

          gr. Ben
          Groeten, Ben

          Opmerking


          • #6
            ik ben zelf een dame
            en ben zo me vogels kwijt .
            of wel overbodige onderdelen van kooien of wat dan ook .
            zo komen zelfs van ver af
            dus heb geen problemen met verkoop en ja het gaat zo rond hoe je je vogels verzorgt en wat je ze geeft en dat het natuurbroed is .
            dus ben erg tevreden dat mensen zo blij met mijn vogels of wat anders wat ik aan bied .
            het doet je goed dat mensen het zelfs er voor over hebben heel wat kilometers te willen maken om bij uw spullen of wel vogels te kopen .

            Opmerking


            • #7
              Ik ben ook een vrouw, en raak mn vogels meestal makkelijk kwijt, in iedergeval niet moeilijker dan mn vader.
              Je zou inderdaad naar de stijl van de advertentie kunnen kijken, misschien dat je vriend er meer informatie bij zet, betere foto's oid.

              Opmerking


              • #8
                Hij zet precies dezelfde advertentie neer. Met foto's en al

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Dovelett
                  Hij zet precies dezelfde advertentie neer. Met foto's en al
                  Misschien klinkt zijn naam liever.
                  Groetjes Esther

                  Opmerking

                  Working...
                  X