Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tijm en framboos ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Tijm en framboos ?

    Ik weet het, er zijn al veel dingen gevraagd over planten in de voliere...
    Ik heb al verschillende lijsten met planten bekeken maar kan niet vinden wat ik zoek. Is er iemand die mij kan vertellen of ik een frambozenstruik en tijm in potten in mijn vluchten kan zetten ? Ons tweede vluchtje is nl af maar nog wat kaal. Ik heb een frambozenstruik in de tuin die al een paar uitlopers heeft en de tijm doet het ook goed. Daar kan ik dus wel wat van missen voor bij de vogels.

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Pippa
    Ik weet het, er zijn al veel dingen gevraagd over planten in de voliere...
    Ik heb al verschillende lijsten met planten bekeken maar kan niet vinden wat ik zoek. Is er iemand die mij kan vertellen of ik een frambozenstruik en tijm in potten in mijn vluchten kan zetten ? Ons tweede vluchtje is nl af maar nog wat kaal. Ik heb een frambozenstruik in de tuin die al een paar uitlopers heeft en de tijm doet het ook goed. Daar kan ik dus wel wat van missen voor bij de vogels.
    Framboos geen idee, zitten daar geen doornen aan? Tijm zal ongetwijfeld kunnen.

    Opmerking


    • #3
      Tijm heb ik ook al een paar keer in de voliere gezet, ze vinden het erg lekker hier.
      Framboos zou ik zelf niet doen ivm met de akelige kleine doorntjes. Alleen vogels die daar van nature aan gewend zijn, zullen er geen last van hebben denk ik.
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4
        Ehm, ik heb nog nooit doorns aan mijn frambozenstruiken gezien hoor ?? Dus daar maak ik me geen zorgen over. Vroeg me meer af of het kwaad kon als ze het blad opeten ofzo. En tijm moet dus wel kunnen ? Zal wel niet lang leven hier maar dat maakt niet uit...

        Opmerking


        • #5

          Opmerking

          Working...
          X