Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn voliere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • mijn voliere

    hallo

    Op deze site heb ik best veel aan nuttige informatie kunnen winnen voor de bouw en inrichting van mijn voliere.Bij deze wil ik graag een aantal foto's aan jullie laten zien.Graag wil ik eventuwele verbeteringen van jullie horen groeten
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    ziet er prachtig uit hoor mijn complimente
    enige wat ik mis ik zou er wat beplanting in zetten kleed nog mooier aan een de vogels voelen zich er ook prettig in

    Opmerking


    • #3
      beplanting

      je hebt helemaal gelijk ik heb inmiddels al wat hedra in bloembakken hangen

      Opmerking


      • #4
        hoi,

        schitterende voliere, mooi groot ook.

        wat beplanting is idd een goed idee, een conifeer kan heel goed, kost je 6 euro bij 't tuincentrum

        verder: wat voor vogels heb je erin vliegen? ik zag al een duufke, een kanariepiet en een rijstpikker
        Groet'n uut Drenthe

        Opmerking


        • #5
          Mooi gedaan.
          groetjes
          Heidi

          Neem eens een kijkje op mijn site.
          http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

          Opmerking


          • #6
            ziet er mooi uit nog een tip verf het gaas zwart dan zie je de vogels beter

            Opmerking


            • #7
              voliere

              hallo heb er zo'n 10 kanarie's en 4 koppeltjes zebravinken 2 koppels rijstevogels koppeltje diamantduifjes en 3 japanse kwartels in zitten

              Opmerking


              • #8
                De nieuwe voliere is klaar

                Hallo

                Na te zijn verhuisd zaten we zonder voliere een gedeelte van de vogels verkocht en de rest heb ik een onderkomen voor gemaakt in de schuur.We hadden daar wel vrede mee het moest maar zo.Maar nu het weer gelijdelijk beter word gingen we het toch missen dat we niet konden genieten van onze vogeltjes dus alles is goed bekeken en aan het werk.De erfafscheiding bestond uit een brede coniferen haag die verwijderd.Op deze manier konden we een voliere bouwen zonder dat de diepte in de tuin verloren ging we hebben een schutting gezet waar we de rest tegen aan hebben gemaakt De afmetingen van de buiten voliere zijn 5.20 lang 1.20 breed en de hoogte loopt van 2.00 af naar 1.70

                Het nachthok is 1.20 lang en 1.20 breed

                de ruimte ervoor is voor onze kleine meid als ze wat ouder is kan ik het bij de voliere trekken

                In de voliere zitten zo'n 10 kanarie's 4 koppeltjes zebravinken 2 koppeltjes rijstvogels 1 koppeltje diamantduifjes en 3 japanse kwartels dit gaat tot dusverzeer goed samen

                Het bad en drinkwater hebben we gemaakt met een fontijntje en filtering

                het voeren van de vogels doen we aan de buitenkant van de voliere vind ik persoonlijk als het vroeg donker is in de winter zeer gemakkelijk

                ik heb er een paar foto's bij geplaats

                eventuwele tips zijn van harte welkom
                Bijgevoegde Bestanden

                Opmerking

                Working...
                X