Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Diefstal!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #76
    Dat je de kans loopt om doodgeslagen wordt als je aan iemands dieren zit, och, van mij mag dat overal bekend raken.
    Beter dan een voorwaardelijke straf of een taakstraf wat mij betreft.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #77
      ja, maar zeer waarschijnlijk krijgt dit nog wel een vervelend vervolg voor de bewoners, aangezien je niet voor eigen rechter mag spelen.

      blijft wel dat je je in je eigen huis toch wel op zijn minst mag verdedigen.

      als dit in amerika was gebeurd, kraaide er geen haan naar, aangezien je daar wel het recht hebt een vuurwapen te gebruiken, om je op je eigen grond te verdedigen.
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

      Opmerking


      • #78
        heb het net gezien op hart van nederland deze mensen moeten niet vervolgt worden maar verdienen een lintje van de koningin ze komen op voor hun eigendom zo moet het en geen taak straf of een boete worden maar aanpakken dat tuig

        Opmerking


        • #79
          stelen : hier bij brugge, normaal , ze pieken alles . wie weet ik niet ??,.

          Opmerking


          • #80
            Oorspronkelijk geplaatst door medaar
            stelen : hier bij brugge, normaal , ze pieken alles . wie weet ik niet ??,.
            dan doen die dieven in de buurt van Brugge goed hun 'werk'

            Opmerking


            • #81
              Over slechte propaganda voor de vogelliefhebberij gesproken

              Metro brengt het nieuws van de dag, maar dan nét even anders. Mensgericht en verrassend. We inspireren, informeren en prikkelen miljoenen lezers.
              Met vriendelijke groet:
              Henk.

              Opmerking


              • #82
                Kijk, hier wordt ik nu vrolijk van
                Metro brengt het nieuws van de dag, maar dan nét even anders. Mensgericht en verrassend. We inspireren, informeren en prikkelen miljoenen lezers.
                Met vriendelijke groet:
                Henk.

                Opmerking

                Working...
                X