Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tijgervinken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • tijgervinken

    Beste allen,

    Vandaag zijn de eerste eieren uitgekomen van de tijgervinken, er liggen nu twee jongen in het nest en er zijn nog drie bevruchtte eieren te gaan spannend
    Zijn er nog kwekers die me kunnen adviseren hoe hier mee om te gaan?
    Van Anton heb ik al het advies gekregen om mijn handen even in de connifeer te steken.
    Wat kan ik nog met het voer doen, ze hebben eivoer tot hun beschikking met buffelo's, natuurlijk grit en sepia en trosgierst.

    Ik verneem graag jullie ervaring met de tijgervinken en ik hoop dan eerdaags de eerste foto's op dit forum te kunnen zetten.

    Met vriendelijke groet,

    Jan

  • #2
    Quote:Vandaag heb ik het nestje van de tijgervink gecontroleerd en er lagen op dat moment twee jongen en nog drie eieren die bevrucht zijn dus spannend.
    Kan jij mij vertellen hoe hier stap voor stap mee om te gaan, ik wil ze erg graag op stok hebben?

    Hallo Jan. Deze discussie is toch al gaande? Waarom dan een nieuw onderwerp aansnijden 5 minuten nadat je in de andere topic met dezelfde benaming hebt geschreven?

    Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch
      Quote:Vandaag heb ik het nestje van de tijgervink gecontroleerd en er lagen op dat moment twee jongen en nog drie eieren die bevrucht zijn dus spannend.
      Kan jij mij vertellen hoe hier stap voor stap mee om te gaan, ik wil ze erg graag op stok hebben?

      Hallo Jan. Deze discussie is toch al gaande? Waarom dan een nieuw onderwerp aansnijden 5 minuten nadat je in de andere topic met dezelfde benaming hebt geschreven?

      Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.
      Beste Kees,

      Ik ben nieuw in het vogelcafe en dacht dat mijn onderwerp zo ver achterop was geraakt dat men het niet meer zou lezen?
      Wel heb ik Aton zoals beloofd in die topic op de hoogte gesteld, mijn excusses

      Opmerking

      Working...
      X