Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: weer diefstal

weer diefstal

APELDOORN - Vogeldieven hebben opnieuw huisgehouden in Apeldoorn. In de nacht van zaterdag op zondag werd aan de Barnewinkel een aantal vogels van een 59-jarige man gestolen.

De man ontdekte 's ochtends dat zijn volière openstond en dat zijn vogels weg waren. Het gaat om een aantal Baardmannen.

Hetzelfde overkwam een 61-jarige man aan de Twijndersdonk. Hij ontdekte dat zijn vogels in de nacht van zondag op maandag waren gestolen. De dieven forceerden de deur van de volière om binnen te komen. In dit geval werden om zebravinken en Chinese dwergkwartels gestolen.

De politie is een onderzoek gestart naar de diefstallen en waarschuwt vogeleigenaren om hun volières goed af te sluiten en alert te zijn. Bij onraad of een verdachte situatie wordt geadviseerd onmiddellijk (ook in de nacht) te bellen met de politie.

Senior lid
    Thanks
    0
    Jeeetje, dit is zo in en in triest.. Ik snap niet dat je zoiets iemand, maar ook die dieren, aan kunt doen..

Stamgast jeffrey rahoens's Avatar
    Thanks
    1
    ja, andermans hobby en werk op een nachtje zo afpakken
    zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel

Senior lid
    Thanks
    0
    Diep triest.

Junior lid jankoolaard's Avatar
    Thanks
    0
    tip ! er is bij gamma een hele mooie cameraset te koop voor een redelijke prijs die werkt okk namelijk met infra rood en als er iemand voor de camera loopt dan is die zo intestellen dat hij een felle pieptoon afgeeft ,je zegt natuurlijk maar als de vogels vliegen dan doet hij het ook maar als het donker is dan slapen de vogels ,en overdag kan je dat geluid afzetten , het is trouwens draadloos en werkt goed heb het zelf al een paar jaar en ben er heel tevreden over ,en je kan de vogels vanuit binnen nog beter opserveren.
    Maar al wat ik schrijf staat teniet met het feit dat je van een ander zijn spullen MOET AFBLIJVEN !!!!!!!!

Senior lid petra's Avatar
    Thanks
    0
    Het is toch te gek voor woorden dat ze ook al kwartels stelen, die brengen toch niets op.

Het is diep triest dat je zo op je hobby moet gaan letten.

Groetjes Petra.

Senior lid Lucky's Avatar
    Thanks
    1

Wink

Is er leven na de dood?
    Trachtl mijn vogels te stelen en je weet het

Greetings Lucky

PS Alle gekheid terzijde. Het is triest dat we zulke topics moeten lezen.

Senior lid
    Thanks
    3
    Gelukkig zijn er een aantal dieven nu gepakt. nu maar hopen dat de rest van de vogels nog terug komen en dat het tuig lang vast mag blijven.

APELDOORN - De politie heeft drie Apeldoorners aangehouden die worden verdacht van het stelen van vogels uit volières. Sinds eind januari werd er in Apeldoorn en omgeving bij diverse vogelhouders ingebroken.

De meeste vogels verdwenen half februari uit een schuur aan de Warenargaarde in Apeldoorn. Daar werden er zo'n 120 weggehaald.

De aangehouden mannen zijn 19, 37 en 40 jaar. Ze zitten voorlopig vast. Een van de gedupeerden heeft al diverse vogels teruggekregen. Gedupeerden die zich nog niet hebben gemeld, wordt gevraagd dat alsnog te doen.

bron omroep gelderland

Stamgast
    Thanks
    7

muy bien!

Goed nieuws HJ. In ieder geval lijken de diefstallen in Apeldoorn en omgeving nu wel weer even te stoppen. Hopelijk lopen die gladakkers niet voor het weekend reeds los.

Groet,

Rob.

Senior lid
    Thanks
    3
    ik help het je hopen rob, dat ze niet snel weer los zijn, net even het radiofragment geluister en enkele tientallen vogels zijn weer terecht gelukkig.

http://www.omroepgelderland.nl/web/N...len-vogels.htm

hier nog een linkje met het interview van tv gelderland.

mvg,

HJ de Graaf

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten