Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eiervraat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Hallo Bromsnor

    Deze tip had ik niet eerder gehoord .

    Is dit niet schadelijk voor de eieren ?

    Paul

    Opmerking


    • #17

      Opmerking


      • #18
        Inmiddels is het 2013 en het 1ste legsel bleef heel en werd goed bebroed

        Tot enkele stellen verstoord zijn door nachtelijke activiteiten van naastliggend bedrijf

        3 nesten verstoord maar de Galah is weer begonnen en zit nu beter te broeden dan voorheen

        Gekke (of niet natuurlijk )is dat de vogels het hele blok leeggehaald hadden er leg niets meer in .

        Broeds worden begint met slepen met takjes en er lagen veel in en de eieren op de kale bodem

        Vond op een vogelmarkt van dat spul wat vrijkomt met uitboren natuurbroedblokken en daarvan wat rond de eieren gestroooid wat geaccepteerd is en nu afwachten geblazen

        De eieren zijn nu niet vernield zonder ingrijpen van mijn kant dus laten gaan .

        Paul

        Opmerking


        • #19
          Mooi man!

          En nu maar aftellen.

          Success.

          Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

          Opmerking


          • #20
            Zonde Kees maar eieren weer verstoord die alle 3 bevrucht waren , met de heersende koude ellende zijn ze ongetwijfeld beide te lang van de eieren geweest in de nacht en dan sterven eieren af .

            Ze willen absoluut geen deksel op het blok dus warmte is zo van de eieren

            Wie weet gaan ze de komende tijd het nogmaals proberen aan de voeding zal het niet liggen het rare koude weer speelt wel een grote rol

            Paul

            Opmerking


            • #21
              Ik hoop voor je dat het ooit gaat lukken, je zou zeggen, de aanhouder wint! Toch jammer van t verstoord worden, kan daar zelf altijd behoorlijk chagrijnig van worden..

              Opmerking


              • #22
                gelukkig komt op dit moment het mooie weer eindelijk weer terug naar nederland.

                succes ermee!
                mvg roy (vogelfreak)
                kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

                Opmerking

                Working...
                X