Mededeling

Collapse
No announcement yet.

met japanse meeuwen broeden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • met japanse meeuwen broeden?

    hallo,

    ik wil begin maart beginnen met het fokken van japanse meeuwtjes buiten.
    is het hiervoor nog te vroeg of kan het gewoon?
    en ik heb hier gelezen dat sommige het mannetje eerst 2 weken alleen in het broedkooitje zetten, waarom is dat en is dat echt nodig?

    alvast bedankt voor de moeite.

    mvg davey

  • #2
    Maart roert zijn staart

    En daarom zou ik het te vroeg vinden en het een maandje uitstellen. Als je de vogels in goede conditie hebt en er zeker van bent dat je een paartje hebt ( en daarover staat er hier genoeg te lezen) zie ik geen reden ze eerst apart te houden. Bij mij gingen ze meteen aan de slag na het samenstellen van koppels.Veel success.

    Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

    Opmerking


    • #3
      oke bedankt voor uw andwoord.

      maar als ik ze nu naar binnen haal en daar laat broeden, ( in een niet al te heete ruimte) kunnen ze dan als het weer wat warmer is en klaar zijn met broeden weer in de buiten fouliare?

      mvg davey

      Opmerking


      • #4
        Zeg maar je tegen U hoor. Ja, als je de vogels nu naar binnen haalt voor de kweek kunnen ze daarna weer lekker naar buiten in de voliere. Niet te heet die binnenruimte maar ook niet te koud, anders krijg je legnood. Zo'n graadje of 12 vind ik zelf. Bij de tijd dat je een of twee nestjes achter de rug hebt is het bij jullie zomer en kunnen ze weer de vlucht in.
        Success met de kweek.

        Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

        Opmerking


        • #5
          oke hartelijk dank voor je informatie.

          Opmerking

          Working...
          X