Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kakariki

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • kakariki

    wat zijn de afmetingen voor een broedblok voor kakariki's

  • #2
    kakarikis gebruiken dezelfde nestkasten als valkparkieten dus ong : 25X25X40 cm
    m.v.g.
    Lars Lambooij
    manager bij een speech :
    vorig jaar stonden we op het randje van de afgrond,
    maar sindsdien hebben we een grote stap voorwaarts gemaakt.

    Opmerking


    • #3
      mijne hebben jongen gekregen in een grasparkietblok, terwijl ze een valkparkiet tot hun beschikking hadden gekregen van mij

      Opmerking


      • #4
        Mijne kruipen ook vaak in de nestblokken van de grasparkieten. Als deze dan al is ingenomen is het wel even ruzie maar dan gaan ze toch maar naar hun grotere nestblok. Toch vreemd: ze hebben een groot nestblok ter beschikking maar kruipen dan toch liever in die kleine blokjes
        Groetjes,
        Peruchke

        Opmerking


        • #5
          tja, die gekke beesten kruipen gewoon overal in, zelfs in de kleinste gaatjes.

          Groetjes: Caroline.

          Opmerking


          • #6
            Ja heb al wel ondervonden dat ze heel nieuwsgierig zijn en overal willen gaan "rondneuzen". Zijn wel heel leuke vogels. Als je met iets lekkers komt zullen ze op den duur ook komen proeven gewoon uit nieuwsgierigheid.
            Groetjes,
            Peruchke

            Opmerking


            • #7
              Ik heb een koppel valken die altijd in een klein gaan en die turquoisinneparkieten gaan dan weer in een groot
              zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

              Opmerking

              Working...
              X