Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2010 mijn eerste jaar als vogelliefhebber

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • 2010 mijn eerste jaar als vogelliefhebber

    Hallo allemaal

    Mijn eerste jaar als vogel( gould) liefhebber zit er op. Wat van mijn ervaringen heb ik reeds doorgeven o.a. mijn rondrit door Nederland aanschaf vogels.

    Mede dankzij dit forum heb ik een hoop opgestoken.
    Ondanks alle informatie zit zo,n eerste jaar zit vol met twijfels doe ik het wel goed en vooral gaat het goed met de vogels.

    Zijn ze in de rui of is er wat aan de hand, gelukkig was het de rui en zien ze er allemaal weer goed uit.

    Ook heb ik mijn eerte ziekte weten de overwinnen een paar vogels hadden last van luchtmijt pijp. Het middel van Bogema bleek prima te werken

    Inmiddels heb ik 22 vogels gehad, vier vogels zijn overleden. Of je daar conclusies uit mag trekken weet ik niet maar kwamen allemaal bij 1 adres vandaan.

    Niet indrukkwekkend voor een echte kweker maar ik heb drie jongen, prachtig om te zien hoe die zich ontwikkelen. Met het koude weer zijn zij het meeste in de buitenvoliere. De meest eigenwijze blijft in zijn uppie s.nachts alleen buiten slapen. Is helemaal een bijdehandje toen ik alle vogels moest druppelen ivm luchtmijtpijp probeerde hij als enige een hap uit mijn vingers te bijten.

    Kortom het was vallen en opstaan het eerste jaar maar het blijft genieten.

    Iedereen een voorspoedig en gelukkig 2011 toe gewenst

    Rob Koppen

  • #2
    Leuk!
    Hopelijk volgen er nog vele jaren vogelplezier.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3
      welkom

      hoop dat 2011 ook een goed jaar voor je wordt

      groetjes van Simone
      Don't judge me. You only see what i choose to show you.

      Opmerking


      • #4
        alle begin is moeilijk, ik wens je nog vele mooie (vogel)jaren toe.

        Opmerking


        • #5
          Goulds zijn echt prachtige vogeltjes!
          Nog vele succesvolle kweekjaren toegewenst!

          Opmerking

          Working...
          X