Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zooeasy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • zooeasy

    Beste,
    wat vinden jullie van zooeasy? Wat vinden jullie er zeer goed aan en wat minder? Zijn er nog dingen die jullie daar zouden willen bijhebben?
    Vinden jullie dit een handig programma?

    Ik vind het eerlijk nogal een beetje chaos, niet?

    Corneel
    www.vogelskweken.be

  • #2
    voor het moment het ik de trial v8 gedownload
    www.vogelskweken.be

    Opmerking


    • #3
      gebruik zooeasy al verscheidende jaren en ik moet nog steeds mijn vogels invoeren heb er gewoon geen tijd voor leek mij wel handig maar ik vul het op papier (schriftje) wat in het hok ligt en dan moet ik naar huis toe om het in de computer in te voeren dus als je een laptob hebt is het wel makkelijk voer je het gelijk in , maar ja die heb ik niet dus is het voor mij dubbel werk

      in het begin kreeg je ieder jaar steeds updates is dat nog steeds zo!!

      Opmerking


      • #4
        ik vindt het een prachtig programma, en maak er al jaren gebruik van, heb op het moment de laatste versie.

        gebruik wel lang niet alle mogelijkheden die erop zitten, maar kom steeds achter meer mogelijkheden die bruikbaar zijn.

        zoals bv. uitprinten stamboom voor verkoop, dit is zoiets als een overdrachtpapier en moet/mag door beide ondertekent worden, nieuwe eigenaar moet ingevuld worden met pen, de kweker/eigenaar wordt gelijk mee afgedrukt.

        dus 2 maal afdrukken en invullen (koper) en beide ondertekenen, voor ieder een exemplaar.

        voordeel koper:
        weet van wie de vogel gekocht is (later tijdstip)
        heeft de stamboom bij de hand, handig als je meerdere vogels bij 1 kweker koopt

        verkoper
        heeft altijd een adres van degene die bij hem is geweest.
        kan eventueel vogels terug kopen van zijn stam.



        zie hier:

        www.fretteren.eu

        Opmerking


        • #5
          Bestaan er ook online kwekerprogramma's op het internet ?
          www.vogelskweken.be

          Opmerking


          • #6


            Download het complete programma zonder beperkingen van KWEEK2000 door op onderstaande link te klikken.

            Download gratis KWEEK2000 (~14 Mb)

            Door na het downloaden op KWEEK2000.exe te klikken zal het bestand zich uitpakken waarna U KWEEK2000 kunt installeren door op Setup te klikken.

            Met het het gratis programma heeft U de beschikking over een zeer compleet kweekprogramma met al zijn vele mogelijkheden.


            Deze heeft al eens eerder op dit forum gestaan.

            Opmerking


            • #7
              Ook ik gebruik Zooeasy, omdat het meer mogelijkheden biedt.
              Vr.groeten van
              Antoni





              homepage:
              http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

              Opmerking


              • #8
                maar zou het niet handig zijn zou er een online versie (gratis) bestaan?
                Corneel
                www.vogelskweken.be

                Opmerking


                • #9
                  kijk maar op www.webbird.nl
                  Mijn Site

                  Opmerking


                  • #10
                    Op deze site kan je toch totaal niet je vogelbestand bijhouden?
                    www.vogelskweken.be

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door corneel
                      Op deze site kan je toch totaal niet je vogelbestand bijhouden?
                      Hier wat uitleg over hoe en wat
                      Code:
                      http://www.webbird.nl/info/info1.asp
                      Je moet je wel inschrijven dan kom je verder

                      Opmerking


                      • #12
                        Beste,
                        is deze site even goed als diverse programma's zoals kweek2000?
                        Wordt deze site veel gebruikt?
                        Corneel
                        www.vogelskweken.be

                        Opmerking


                        • #13
                          Geen idee of hij veel gebruikt wordt. Ik heb hem een tijd lang gebruikt. Daarna ben ik ZooEasy gaan gebruiken. Deze had toch wat meer mogelijkheden en dan staan de gegevens ook op je eigen comp...

                          Kweek2000 heb ik nooit gebruikt omdat ik hem niet aan de praat kreeg.

                          Ik zou zeggen; probeer ze, webbird en kweek2000 zijn tenslotte gratis en van zooeasy is een trial te krijgen en vorm je eigen besluit.
                          Mijn Site

                          Opmerking


                          • #14
                            Beste,
                            jullie willen dus liever een programma op jullie eigen computer. Is dit voor de veiligheid van de gegevens of is er een andere reden?

                            Ik vraag dit niet direct voor mijzelf maar omdat ik ook een site aan het maken ben en eventueel een administratiegedeelte voor vogels zou maken op de site.
                            alvast bedankt,
                            Corneel
                            www.vogelskweken.be

                            Opmerking


                            • #15
                              het "gevaar" van een gratis online programma is, dat je na een aantal jaren er misschien voor moet gaan betalen, om bij je gegevens te komen, en dan moet je wel, want je heb je hele bestand er opgeslagen van enige jaren, en die wil je absoluut niet kwijt.

                              of de server begeeft het, of het domein wordt niet meer betaald, site wordt gehackt

                              daarom heb ik ze liever op de harde schijf staan, met enkele backups.
                              www.fretteren.eu

                              Opmerking

                              Working...
                              X