Mededeling

Collapse
No announcement yet.

diefstal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • diefstal

    volgens het limburgs dagblad is gisteren een partij vogels waar onder putters,mozaiekkanaries en mexicaanse roodmussen gestolen uit een voliere.
    in de gemeente Born


    Dus als u vogels aangeboden krijgt wees dan alert op gestolen vogels noteer in ieder geval naam van verkoper

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door lambert46518
    volgens het limburgs dagblad is gisteren een partij vogels waar onder putters,mozaiekkanaries en mexicaanse roodmussen gestolen uit een voliere.
    in de gemeente Born


    Dus als u vogels aangeboden krijgt wees dan alert op gestolen vogels noteer in ieder geval naam van verkoper

    Wat is of zijn de kweeknummers,Lambert?
    Vr.groeten van
    Antoni





    homepage:
    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

    Opmerking


    • #3
      kweeknummer

      kweeknummer is nog niet bekend , artikel stond vandaag op internet, in site van L1 en de limburger. Maar zo gauw ik het weet geef ik het door.

      Opmerking


      • #4
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

        Opmerking


        • #5
          Het was zelfs gisteren in het nieuws op de radio, goed of niet goed over genomen door de media.

          Ik ben blij met de landelijke bekentheid over vogeldiefstal.

          Dan horen ook mensen het die niet met de vogelhobby verbonden zijn, nog meer sociale conltrole op de vogeltjes van de buurman.
          Groeten Michael

          https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

          Opmerking


          • #6
            het is diep triest om het weer te horen .
            ze nemen niet alleen je vogels mee ze breken alsnog ook nog je hart .

            Opmerking


            • #7
              diep, diep triest, ik heb het filmpje inmiddels gezien, te erg voor woorden.

              het waren rood mozaiek kanaries met kuif, die zie je inderdaad niet veel.
              www.fretteren.eu

              Opmerking

              Working...
              X