Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aanpassing forum regels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Aanpassing forum regels

    We hebben de forum regels iets aangepast, de nieuwe regels staan hieronder.
    De oude regels stonden er sinds 2006. De aanpassingen hebben we gedaan om het forum beheers- en leefbaar te houden.


    Forum Regels

    Het deelnemen aan dit forum is vrij!
    De enige voorwaarde is dat je met de hieronder gedetailleerde regels en het beleid instemt.
    Druk op de knop “registreer” als je met deze voorwaarden akkoord gaat.
    Hoewel de beheerder en de moderatoren van VogelCafé zullen proberen om alle laakbare berichten van dit forum te weren, is het voor hen onmogelijk om alle berichten op inhoud te controleren.
    Alle berichten drukken de mening van de auteur uit, en geen van beiden noch de eigenaar en moderators van VogelCafé , noch Jelsoft Enterprises Ltd. (ontwikkelaars van vBulletin) zullen voor de inhoud van een bericht verantwoordelijk kunnen worden gehouden.

    Bent u jonger dan 17 jaar dan adviseren wij om dit duidelijk kenbaar te maken in oa. uw profiel en in uw handtekening te vermelden.


    Als je lid wilt worden van Vogelcafé dan ga je akkoord met de volgende voorwaarden en houdt je aan de volgende afspraken:

    •Je gaat dit forum niet gebruiken om teksten te publiceren, die moedwillig foutief en/of onnauwkeurig, krenkend, vulgair, haatdragend, obsceen, profaan, racistisch, seksueel georiënteerd, dreigend, privacyschendend of anderszins in strijd met de wet zijn.
    •Ook al ben je het met stellingen of beweringen oneens dan reageer je niet beledigend
    •Jij bent als lid verantwoordelijk voor je eigen bijdragen
    •Je publiceert geen materiaal waarop auteursrechten rusten

    •Blijf bij het onderwerp
    •Gebruik geen hoofdletters om je woorden kracht bij te zetten.
    •Met de beheerder van de site en/of moderators wordt niet in discussie gegaan
    •Links naar andere sites plaatsen die los van het onderwerp staan en/of uit een commercieel oogpunt is niet toegestaan.
    •Berichten zijn in het algemeen bedoeld en richten zich niet tot één persoon. Gebruik daarvoor E-mail
    •Je mag geen persoonsgegevens publiceren
    •Je mag posten onder je eigen naam of onder een "nickname", dubbele accounts of schaduwaccounts zijn niet toegestaan.
    •Vraag en aanbod is niet toegestaan, ga hiervoor naar www.vogelmarkt.net of www.kleinvee.nl

    •Ik ga akkoord met de voorwaarden en afspraken.
    •Ik weet dat deze voorwaarden en afspraken kunnen worden aangepast.
    •Ik weet ook als ik mij niet houd aan de voorwaarden en de afspraken ik dan van de site kan worden geweerd.

    •Eigenaar en moderator van het VogelCafé hebben te allen tijde het recht om bijdragen van leden te verwijderen, te wijzigen, te verplaatsen en om elke discussie te sluiten.
    •Moderators kunnen een gebruiker om welke reden dan ook, verwijderen.
    •Berichten kunnen na 60 minuten niet meer door een gebruiker verwijderd of aangepast worden.
    Last edited by webmaster; 02-01-2019, 13:37.
Working...
X