Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Hoi Joris,

    ik bedoel dit soort lamp

    Groetjes Esther

    Opmerking


    • #17
      kan daar dimlampje in ? mijn bedoeling is dat dimmen kan namelijk

      Opmerking


      • #18
        hey joris

        zal ik je een tip geven over het houden van goulds?

        hou ze appart zonder andere soorten dus alleen soortgenoten.

        dit teneerste zodat ze rustig kunnen broeden
        ten 2de zebravinken ook broeden in nestkastjes die goulds ook gebruiken en zebravinken die zo overnemen.

        valkparkieten zouden er wel bij kunnen maar als deze zullen gaan vliegen zullen de goulds schrikken ik zou dus als ik jou was gewoon soort bij soort doen

        tevens valkparkieten kunnen wel bij zebravinken dat is geen probleem

        kwa kwartels zou ik gaan voor chinese dwerg kwartels leuke kleine vogels en maken ook niet zoveel lawaai en als je natuurbroed kwartels hebt krijg je ook snel jongen.

        succes met je keuze maar hou echt je goulds apart anders gaat het je vogels/nesten kosten.
        mvg roy (vogelfreak)
        kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

        Opmerking


        • #19
          oke duidelijk maar kan in zoon bremen buitenverlichting een dimlampje

          Opmerking


          • #20
            Oorspronkelijk geplaatst door jorisdijkst
            beste wouter waarom niet als ik vragen mag
            omdat deze, aan de kleinere vogels gaan pikken en misschien uiteindelijk wel dood maken.

            Opmerking


            • #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Ben86
              echt een hele rare reactie had ik van jou niet verwacht Hans.

              gr. Ben
              Tja Ben, wat moet ik er van zeggen. Ik reageer weleens vaker raar maar mijn reactie op zich vind ik niet raar; niet iedereen kan foutloos schrijven en als je daar iemand op wilt wijzen doe dat dan niet zo dat iedereen kan meelezen; kan voor de persoon in kwestie erg vervelend zijn. Als je er toch iets van wilt zeggen kan dat ook in een PB-tje.
              En achteraf bekeken had ik dat misschien zelf ook zo moeten doen...

              gr
              Hans
              Tomorrow is the first day of the rest of your life...

              Opmerking


              • #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
                Tja Ben, wat moet ik er van zeggen. Ik reageer weleens vaker raar maar mijn reactie op zich vind ik niet raar; niet iedereen kan foutloos schrijven en als je daar iemand op wilt wijzen doe dat dan niet zo dat iedereen kan meelezen; kan voor de persoon in kwestie erg vervelend zijn. Als je er toch iets van wilt zeggen kan dat ook in een PB-tje.
                En achteraf bekeken had ik dat misschien zelf ook zo moeten doen...

                gr
                Hans
                Ik vond de reactie eerst ook raar, maar wat je zegt is wel waar. Niet iedereen kan foutloos schrijven, en daar heeft diegene natuurlijk een hele goede reden voor. Ik ben nu ook van mening dat ik het beter via en PB-tje had kunnen doen, maar op dat moment was ik me daar totaal niet van bewust.

                Sorry,

                AustraliaBirds

                Opmerking


                • #23
                  ontopic ik denk dat ik catharinaparkiet en valkparkieten zamen zou doen kan dat?

                  Opmerking

                  Working...
                  X