Mededeling

Collapse
No announcement yet.

diamantduif op onderzoek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • diamantduif op onderzoek

    mijn nieuwe huisdier verkende gisteren de kamer. De accordeon en de computer waren het meest interessant.

    Ook om even uit te proberen hoe dat werkt met foto's uploaden.
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    Wat leuk dat hij zo nieuwsgierig is!

    Opmerking


    • #3
      ja, hij is kei nieuwsgierig, echt grappig. Alleen was het wel een probleem om hem weer de kooi in te krijgen

      Hij heeft wel een hoge Cute factor. Toen hij uitgeraasd was in de kamer ging hij lekker uitblazen...
      Bijgevoegde Bestanden

      Opmerking


      • #4
        Aww, op een schattig knuffeltje!!

        Heeft ie al een naam trouwens?

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Tori no Hime
          Aww, op een schattig knuffeltje!!

          Heeft ie al een naam trouwens?
          hij heet als mijn inlognaam: Dean.
          Hij kruiste mijn pad toen ik op weg was naar de boekwinkel om een muziek-lesboek te halen. De auteur van dat boek is Folk Dean. Zo is het gekomen.

          Opmerking


          • #6
            Leuke naam!!

            Opmerking


            • #7
              Dean treft het met zo'n opvangadres.
              Misschien vind hij het wel nog leuker als er ook een vrouwtjes-Dean bij komt...
              Groet Ton,
              www.allevogels.nl

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                Misschien vind hij het wel nog leuker als er ook een vrouwtjes-Dean bij komt...
                een Dineke zeg maar... daar was ik eerst ook van uitgegaan en ik was al op zoek naar een collega, maar hij heeft het best naar zijn zin zo lijkt het. Ik had begrepen van een mevrouw die ook diamantduifjes heeft gehad, dat ze ook wel uit de voeten kunnen met mensen als gezelschap. Al zal het wel behelpen zijn.
                Ook een overweging was dat ik niet hieraan begonnen ben met de bedoeling ermee te gaan kweken. Dus eerst maar eens rustig aan beginnen.

                Opmerking

                Working...
                X