Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: rotgans jongen opkweken

Senior lid secundo's Avatar
    Thanks
    6

rotgans jongen opkweken

binnenkort zouden als alles goed gaat bij mij voor de eerste keer rotgansjongen moeten geboren worden.
    Is er iemand die al ervaring heeft met de opkweek van rotgansjes? Ik zou vooral graag weten wat/in welke verhoudingen je de jonge gansjes tijdens de eerste weken voerde?
    Het gaat om volledig natuurbroed en ze beschikken over een ruim grasperk, dus vooral de bijvoeding (watervogelkorrels, graanmengeling...) interesseert mij.
    Bedankt!

Stamgast
    Thanks
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door secundo Bekijk Bericht
    binnenkort zouden als alles goed gaat bij mij voor de eerste keer rotgansjongen moeten geboren worden.
    Is er iemand die al ervaring heeft met de opkweek van rotgansjes? Ik zou vooral graag weten wat/in welke verhoudingen je de jonge gansjes tijdens de eerste weken voerde?
    Het gaat om volledig natuurbroed en ze beschikken over een ruim grasperk, dus vooral de bijvoeding (watervogelkorrels, graanmengeling...) interesseert mij.
    Bedankt!
    hallo secondo,
    bedoel je de Branta bernicia,
    er is er een site van, www.rotgans.com

Senior lid secundo's Avatar
    Thanks
    6
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Josly Bekijk Bericht
    hallo secondo,
    bedoel je de Branta bernicia,
    er is er een site van, www.rotgans.com
    Hallo,

ja ik bedoel Branta Bernicla: de Pacific rotgans.

Heb je deze site al eens geopend? Ik vind er in elk geval niets op terug: "This site is under construction for the moment"

die site heeft iig niets met ganzen te maken, volgens mij is het een of andere studio ofzo

Maar kan je ze niet gewoon alleen gras laten eten, in het wild krijgen ze al het andere toch ook niet

Forum Rechten