Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rood Intensief Kapoetsensijs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Rood Intensief Kapoetsensijs

    Hallo,
    Ik heb een vraag over het toedienen van rood intensief, ik doe het door het eivoer heen als de jongen net op stok zitten. Maar kan of moet het al eerder wanneer ze net uit het ei komen?
    M.v.g

  • #2
    als je ze echt rood doorgekleurd wil hebben al een tijdje voor het eerste ei.
    nieuwe website

    Opmerking


    • #3
      rood intensief

      hoi dave,
      moet ik dan als de jongen uit het ei komen gewoon doorgaan met rood intensief lijkt mij niet echt goed voor de jongen zulke kleine jongen en dan die troep in hun lichaampjes of gaat dat wel goed welk merk heb jij gebruikt?
      m.v.g

      Opmerking


      • #4
        Heb je meteen jongen met een leveraandoening.
        Groeten Michael

        https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

        Opmerking


        • #5
          maar het rood kleuren , is toch beter door het drinkwater heen ?

          ik doe dit bij mijn kruisingen nu , vanaf ze uit het ei gekomen zijn heb ik de pop enkel nog water met roodkleuring gegeven van bogena .
          1maatschepje per 250ml . dagelijks verversen .

          is dit dan zo slecht voor de lever ?

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door populier
            Heb je meteen jongen met een leveraandoening.
            er zijn er veel die het zo doen . zo is het mijn ook verteld om ze echt rood doorgekleurd te krijgen .
            ik zelf heb het ook pas nadat de jonge uit het ei waren gedaan. met can tax door het eivoer.
            nieuwe website

            Opmerking


            • #7
              Ja, en er zijn er ook zo veel die het niet doen.

              Wat Josly al zegt, met een goed natuurlijk dieet krijg je ze ook mooi rood.

              Ik heb zelf een mannetje zitten van 5 jaar oud, die nog mooi rood is.

              Zelf geef ik veel teunisbloemzaad, dat vinden ze lekker en houd ze ook op kleur.

              Ik ben eens op een tafelkeuring van de WAS geweest en door zaten mannen bij die leken wel paars zo erg waren die doorgekleurd, persoonlijk vind ik het niet mooi.

              Maar ja, smaken verschillen.
              Groeten Michael

              https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

              Opmerking


              • #8
                als je ze ook mooi krijgt zonder kleurstof is dat natuurlijk veel beter.
                heb ik nu weer wat geleerd. al heb ik op het moment geen kapoetsen meer.
                wil straks wel weer kapoetsen hebben maar wel uit koud kweek.
                nieuwe website

                Opmerking

                Working...
                X