Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hallo vogel vrienden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • hallo vogel vrienden

    Hallo Ik ben Aad (38 jaar). al vanaf jongs af aan bezig met vogels. Als kleine jongen jarenlang een zelf getimmerde voliere gehad. Toen ik het huis uit ging ben ik er mee gestopt. Nu jaren later de hobby weer opgepakt en hoop dat mijn eigen kinderen er ook plezier in krijgen. Ik heb weer een grote gezelschaps voliere gebouwd 6x2 mrt) . Het geluid van fluitende vogels in de tuin vind ik weer heerlijk om te horen.
    Ik moet zeggen dat ik wel een hoop dingen die ik vroeger wist ben vergeten. Daarom hoop ik dat jullie mij willen helpen met goede raad.

  • #2
    welkom hier

    Opmerking


    • #3
      welkom

      Hoi Aad, wat voor soorten vogels heb je zoal?
      succes, als je vragen hebt ben je hier op dit forum aan het goede adres!

      Opmerking


      • #4
        allerlei vink-achtigen (zebra,diamant,tijger enz.) barmsijsjes,rijstvogels,en wat kanaries. Op de grond lopen een koppel goud fazanten 2 krielpippen(om de grond goed schoon te houden) en een paar dwerg kwartels Het is om te beginnen. Mijn voorliefde blijft wildzang. Maar aangezien goed geringde dieren duur zijn wil ik eerst weer even oefenen met wat "makkelijke" vogels. kijken of het broeden lukt en of alles gezond blijft.

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door V.Dijk
          allerlei vink-achtigen (zebra,diamant,tijger enz.) barmsijsjes,rijstvogels,en wat kanaries. Op de grond lopen een koppel goud fazanten 2 krielpippen(om de grond goed schoon te houden) en een paar dwerg kwartels Het is om te beginnen. Mijn voorliefde blijft wildzang. Maar aangezien goed geringde dieren duur zijn wil ik eerst weer even oefenen met wat "makkelijke" vogels. kijken of het broeden lukt en of alles gezond blijft.
          ze kunnen niet duurder zijn dan ongeringde aangezien je geen
          ongeringde mag houden. De geringde vogels zijn aan de normale
          prijs, maar er zijn er natuurlijk altijd die veel geld vragen voor hun
          vogels. Koop je vogels bij liefhebbers in de buurt die bereid zijn advies
          te geven (de echte vogelliefhebbers zijn bereid om te helpen )

          Opmerking

          Working...
          X