Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bodembedekking

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Bodembedekking


  • #2
    antwoord

    je kunt kattebak korrels gebruiken maar beter is om zand op de bodem te doen reden is dat jap meeuwen en zebravinken beukenkorrels of kattebakkorrels het nest in dragen waardoor de eitjes beschadigd kunnen raken nu is het zowiezo niet verstandig tenminste als je wil kweken kanaries, jappen en zebraas bij elkaar te zetten omdat voornamelijk jappen in elk nest kruipen

    Opmerking


    • #3

      Opmerking


      • #4
        stof

        probeer gewoon een kattebakkorrel op houtbasis te krijgen of het merk carino zand wil ook goed zijn maar iets van stof zou je altijd houden of je moet al papier op de bodem leggen en ja je vogels kunnen in de zomer buiten tocht zal dan geen probleem zijn maar let wel op dat de vogels niet vol in de zon komen te staan ivm de warmte geef ze in ieder geval de mogelijkheid in de schaduw te kunnen zitten

        Opmerking


        • #5

          Opmerking


          • #6
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

            Opmerking


            • #7
              je kunt de vogels begin mei wel naar buiten doen, dan is de kans op vrieskou wel afgenomen (hoop ik )



              kris
              Groet'n uut Drenthe

              Opmerking


              • #8
                Heren, mijn hartelijke dank.

                Opmerking


                • #9
                  De kooi zal je idd. af moeten schermen. Zeker aan de wind/regenkant.
                  Zelf doe ik mijn vogels ook in mei naar buiten,mits de temperatuur 's nachts
                  niet onder de 10 gr.C komt.
                  Vr.groeten van
                  Antoni





                  homepage:
                  http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                  Opmerking


                  • #10
                    bodem

                    op deze site onder het kopje nieuws staat een artiekel over een nieuwe soort bodem bedekking voor in broedkooien.

                    met 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land

                    Opmerking


                    • #11

                      Opmerking

                      Working...
                      X