Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eventjes voorstellen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Eventjes voorstellen

    Hallo,

    Ik ben Edwin 32 en kweek al 10 jaar vogels. Ik heb altijd glosters, isabelbruin zebravinken en forpussen gehad. Nadat ik 2 jaar geleden verhuisd ben heb ik een jaar niet gekweekt i.v.m. verbouw huis en bouw voliere. Ik heb alleen de isabel bruine zebravinken aangehouden. Mijn voliere is geheel binnen in een apart gebouwde schuurtje (3x3). In deze schuur heb ik een 2-tal voliere's en 10 broedkooien. Op het ogenblik heb ik 1 voliere voor binsen, spitsstaarten, diamantduiven en kwartel (vanalles 1 koppel). In de tweede voliere heb ik een koppel valkparkieten. De broedkooien worden bewoond door rijstvogels en zebravinken ook is 1 broedkooi gevuld met goulds. De zebravinken zijn iasbelbruin en splitten i.v.m. formaat. Ik wil me meer gaan verdiepen en porberen te kweken met de tropen en de rijstvogels. Indien dit lukt denk ik dat de zebravinken na tien jaar toch een keer het hok moeten gaan verlaten.

    Ik hoop dat ik mijn vragen op het gebied van de tropen hier mag stellen omdat dit toch echt een andere tak van de vogelsport is en ik hier nog geen ervaring mee heb.

    Goed kweekseizoen en tot ziens,
    Edwin

  • #2
    Welkom Edwin!

    Alle vragen zijn hier welkom, er zitten heel verschillende liefhebbers hier die je graag helpen.
    veel plezier.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3
      welkom hier

      Opmerking


      • #4
        zeer zeker mag je alles vragen!

        welkom trouwens
        Groet'n uut Drenthe

        Opmerking


        • #5
          Welkom

          Welkom op het forum en .... vragen staat vrij

          groet

          Robert

          Opmerking

          Working...
          X