Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Kun je een Kapoetsensijs jong sexen en jong verkopen?

Stamgast
    Thanks
    6

Kun je een Kapoetsensijs jong sexen en jong verkopen?

Ik heb geen verstand van kapoetsensijzen maar ik zoek een man die net zelfstandig is. Kan dat? Kan een kweker snel het geslacht zien en kan een kapoetsensijs voor de jeugdrui verkocht worden? Ik wil dit alleen als de vogel dat kan. Van een putter weet ik dat je die nooit moet verkopen voor de jeugdrui bv.

Weet iemand dit?

Senior lid
    Thanks
    0

sexen van jongen op vroege leeftijd

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marx Bekijk Bericht
    Ik heb geen verstand van kapoetsensijzen maar ik zoek een man die net zelfstandig is. Kan dat? Kan een kweker snel het geslacht zien en kan een kapoetsensijs voor de jeugdrui verkocht worden? Ik wil dit alleen als de vogel dat kan. Van een putter weet ik dat je die nooit moet verkopen voor de jeugdrui bv.

Weet iemand dit?
    vroeg sexen van jongen kan middels genetisch materiaal en (laten) opsturen naar een lab.

Stamgast populier's Avatar
    Thanks
    56
    Mannetjes en popjes zijn al in het begin van de jeugdrui al makkelijk uit elkaar te houden, omdat de kop meteen al zwarte veertjes gaat vertonen.

Na circa 2 maanden begint de jeugrui. Ik weet niet of je daarop kan wachten, anders wordt idd. DNA een mogelijkheid.

Een vogel kan je altijd verkopen voor de jeugdrui, het is alleen de vraag of hij er doorheen komt.

Van de maar 2 stuks die ik dit jaar heb gekweekt is er 1 niet doorheen gekomen, jammer, een pracht man, 95% door de rui toch overleden.

Forum Rechten