Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zwolle 20-02-2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #46
    Lang in de rij staan.

    Toch weer een 3 kwartier in de rij moeten staan om kaartje te bemachtigen,het was mooi maar wel ara's in katten of hondenboxen deze zijn veel te klein en toch nog vogels zonder voer of water.Jammer dat sommigen menen dat dat zo moet,er was wel weer meer keus aan soorten dan vorig jaar meen ik op te merken.

    Opmerking


    • #47
      Net weer thuis en een tevreden gevoel, wat een aanbod weer!
      Ik zag bergastrildes, blauwfazantjes, heel veel wevers en indrukwekkend veel soorten vruchten- en insecteneters.
      Jammer voor mij dat een koppel roodpoothoningzuigertjes 1100 euri moet kosten, maar wat een keus.
      Compliment aan de oragnisatie, het wordt elke jaar weer wat beter!
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #48
        Fijne ochtend gehad,ook weer wat bekende gezichten gezien.
        Hj,ik was binnen 15 minuten binnen en dit maal geen fuik,prima gedaan mooie organisatie.
        Inderdaad meer soortjes,je ziet dat er toch weer meer import is prijzen van blauwfazantjes was ook weer wat gedaald en goudbuikjes gezien voor 70 euro per stel.
        Mooi koppel kaapse kanaries kunnen kopen even flink badderen en ze zijn weer netjes.
        En Rob2 bedankt voor de goede afspraak.
        Mvg,
        Kingfisher
        Mvg,
        Kingfisher.

        Opmerking


        • #49
          Zwolle

          Ook ik heb weer genoten in Zwolle. Geen vogels gekocht. Maar wel veel mooie vruchten en insectenetende vogels gezien en ook kleine tropen. In September hoop ik bij gezondheid weer te komen
          M.vr.gr.
          Wim van der Linden
          http://www.vvvogelvreugd.nl/

          Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.

          Opmerking


          • #50
            ik ben ook geweest, het viel nog wel mee met de vogels

            ik vond het wel ontiegelijk druk, en die intreeprijs+parkeergeld blijf ik jammer vinden.

            maar verder hele mooie vogels gezien, en een heleboel buitenlanders... (spanjaarden, engelsen,fransen, veel duitsters, belgen, tsjechen, en een paar oostenrijkers.) mijn complimenten aan de organisatie!
            Groet'n uut Drenthe

            Opmerking


            • #51
              Voor mij de eerste keer en wauw!

              Heb me een zwartwang bruin zebravink koppel gevonden, een goudmus pop, een vinkpop, een goudvinkpop en een zwartwang masker zebravink pop.

              Zeer tevreden en ook nog 3 zebravinken zelf verkocht.

              Enige wat ik jammer vond was dat iemand vertelde dat een (volgens mij) neushoornvogel dat een stuk miste uit zijn snavel(snavelrot/mijt) dat dat zo hoorde..terwijl er in de andere zaal wel een gezond exemplaar met gladde snavel stond.

              Maar goed, dat hou je...helaas

              Opmerking


              • #52
                Het was voor mij ook een mooie maar zeer drukke dag ! zelf had ik het idee dat het binnekomen redelijk doorliep. wat ik erg jammer vond waren de vele zakkenrollers en autokrakers gelukkig zijn er 2 op heterdaad gepakt.

                De kwaliteit viel me deze keer erg tegen en heb dan ook veel handelaren moeten aanspreken op kwaliteit maar er waren er ook die het netjes voor elkaar hadden.

                Verder nog even kennis gemaakt met wat vogelcafechatters , jan, reggie, bonkie en patrick volgende keer heb ik vast meer tijd heren !


                Daarnaast weer vele mooie soorten gezien !


                mvg,

                HJ de Graaf

                Opmerking


                • #53
                  zeer mooie dag gehad wel enkele bijzonder soorten maar de prijs en de kwalitiet was niet best

                  volgende keer beter hj

                  gr klaas
                  Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

                  Opmerking


                  • #54
                    zwolle

                    ja idd bonkje we hebben weer een mooie dag gehad

                    en natuurlijk HJ ontmoet.

                    maar heelaas niet zoveel worden gewisselt mss volgende keer wat meer


                    maar het was een mooie dag

                    maar idd bonkje de prijzen vielen me weer vies tegen

                    Opmerking


                    • #55
                      nu allemaal vol smart wachten op meppel

                      kopje koffie??
                      Groet'n uut Drenthe

                      Opmerking


                      • #56
                        hey chris

                        ja heb wel zin in meppel hopelijk wat betere vogels
                        koffie altijd

                        gr klaas
                        Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

                        Opmerking


                        • #57
                          oke, doen we een bakkie

                          (doe je wel je vogelcafe-zwembroek aan? )
                          Groet'n uut Drenthe

                          Opmerking


                          • #58
                            prijs vogelmarkt

                            op zaterdag 13 maart is weer weer de markt in meppel ook deze keer weer in de markthallen
                            entree is daar maar liefst 3 euro en het parkeren is als je de borden pp-vogelmarkt volgt zelfs GRATIS en vandaar uit kun je voor 1 euro naar de hal en terug .dus 4 euro tegen 12,50 in zwolle!!!!!!!!!!!!!!!!
                            de markt in meppel is dan wel kleiner dan zwolle maar vele malen goedkoper dan zwolle.

                            Opmerking

                            Working...
                            X