Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe aanwinst

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • nieuwe aanwinst

    vorige week bij een kweker dit koppel blauwkopblauwfazantjes gekocht. het is natuurbroed, hij kweekte met meerdere koppels, en succesvol. zitten nu binnen, straks als het warmer word, mogen ze in de buiten voliere. ik ben er blij mee, en wie weet, brengen ze ook wat jongen groot. het zijn niet de meest makkelijke vogels om mee te kweken, maar we wachten het af.

    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

  • #2
    Mooierds! Spannend of het lukt om ermee te kweken, ik zal voor je duimen

    Opmerking


    • #3

      Opmerking


      • #4
        Het blijven leuke vogeltjes ik hoop voor je dat je geluk hebt met de kweek.

        Opmerking


        • #5
          ze zijn prachrig hoor ja mijn zit het ook al lang da ik graag een koppeltje ervan wil maar dacht dat kweken met dit soort best wel mee zou vallen??

          Opmerking


          • #6
            mooie vogeltjes hoor,een maatje van me heeft ze ook gehad alleen net wat je zei hij vond het ook niet makkelijk om te kweken elke keer gooiden ze de jongen uit het nest

            Opmerking


            • #7
              Mooi Ton, ze zien er goed uit. Hoe oud zijn deze vogeltjes? Dat omdat ze vaak nu en binnen al kweken. Ik ken een kweker en die kweekt dus ook nu. Laatst was ik daar en ik zag overal in de broedkooien mannen zingen en koppels paren. Als je vogels oud genoeg zijn kan je nu en binnen best een poging wagen. Volgens mij is dit de beste tijd voor ze.

              Opmerking


              • #8
                Dat is idd. en heel mooi koppeltje, veel succes met de nieuwe aanwinst.
                Groeten Michael

                https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                Opmerking


                • #9
                  mooie vogels hoor ton.

                  hoop dat je er goede kweekresultaten mee haalt
                  nieuwe website

                  Opmerking


                  • #10
                    begin 2009

                    Oorspronkelijk geplaatst door Marx
                    Mooi Ton, ze zien er goed uit. Hoe oud zijn deze vogeltjes? Dat omdat ze vaak nu en binnen al kweken. Ik ken een kweker en die kweekt dus ook nu. Laatst was ik daar en ik zag overal in de broedkooien mannen zingen en koppels paren. Als je vogels oud genoeg zijn kan je nu en binnen best een poging wagen. Volgens mij is dit de beste tijd voor ze.
                    het zijn vogels van begin 2009, maar ik kan niet binnen kweken, aangezien ik niets geen ruimte en geen kooien heb. helaas, ik zal moeten wachten tot ze in de voliere zitten. maar dat vind ik geen probleem hoor.
                    groeten Ton
                    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                    Opmerking


                    • #11
                      Je laat ze toch hopelijk niet in dit minikooitje zitten al die tijd? Dan kun je ze beter scheiden, de pop wordt anders helemaal kaal geplukt, daar kun je op wachten.
                      Groet Ton,
                      www.allevogels.nl

                      Opmerking


                      • #12
                        Mooi koppeltje Ton ik wens je veel succes met ze. Hopelijk komen er jongen ik zie hier dat het nogal moeilijk is om met ze te kweken. Maar bij jou hebben ze wel lekker de ruimte en de mogelijkheid om zich te verschuiling in de struiken want volgens mij hebben ze liever geen pottekijkers in hun nest.
                        Veel succes.
                        Herma.

                        Opmerking


                        • #13
                          groter

                          Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                          Je laat ze toch hopelijk niet in dit minikooitje zitten al die tijd? Dan kun je ze beter scheiden, de pop wordt anders helemaal kaal geplukt, daar kun je op wachten.
                          ik heb een ruime binnen kooi, waar ze nu in zitten. dat kooitje van de foto, is waar mee ik ze had opgehaald. dat is inderdaad te klein voor een paar maanden.
                          groeten Ton
                          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                          Opmerking


                          • #14
                            Pfew.... Ik hoopte wel al zoiets. Gelukkig maar.
                            Groet Ton,
                            www.allevogels.nl

                            Opmerking


                            • #15
                              mooi hoor ik ben nog aan het twijfelen een koppeltje blauwkop of blauwfazantjes ik vind het hele mooie vogels maar net als je zegt niet makelijk mee te kweken.
                              veel sucses met de kweek.

                              Opmerking

                              Working...
                              X