Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft er wel eens zelf een kamerkooi gemaakt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #46
    Ik vind dat je dit mooi hebt gemaakt.
    Voor een koppeltje zebravinken kan dit best.

    Je hebt van heel dichtbij foto's gemaakt, de details zijn wel goed te zien
    Voor een beter overzicht is het misschien handig om iets minder in te zoomen of meer afstand te nemen met het fotograferen.
    Na even zoeken zie ik dat je de laatste 2 foto's schuin van onderen hebt gemaakt, onder het er boven geplaatste kooitje.

    Hoe ga je te werk met schoonmaken van de "aquariumkooi"?
    Is dat wel handig?


    mvg. Eelke

    Opmerking


    • #47
      Fotos zijn met een ipadje.

      Ik kan de kooi eraf halen, deksel op aquarium. Zo kan ik de kooi schoon maken en of aan passen.


      Als ik het aquarium wil schoon maken dan wacht ik tot de vogels in de kooi gaan. Die kan ik naar links of rechts verplaatsen, en kan zo het aquarium in. Met stofzuiger zand weg zuigen, nieuw zand er in.

      Kooi weer goed zetten en klaar.

      Ideaal.

      Opmerking


      • #48
        Leuk gedaan !
        Is net een vitrine met uitkijk toren .

        Opmerking


        • #49
          Het is een grappig idee.
          Leuk dat je vogeltjes in het aquarium kunnen vliegen, dat is altijd meer ruimte dan in een kleine kooi.
          Veel plezier er mee.
          groetjes
          Heidi

          Neem eens een kijkje op mijn site.
          http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

          Opmerking


          • #50

            Opmerking


            • #51
              Ze zitten nooit boven elkaar, haha. Maar idd, je hebt gelijk, het is niet echt handig.

              Ga proberen ze scheef te zetten.

              Opmerking


              • #52
                Nou dat idee is erg leuk verzonnen en goed uitgevoerd!
                Komt of hangt er ook al een nestje in?
                Albino, Lutino, Witmasker en Bonte Valkparkieten (Evt. Tam); Swiftparkieten; Grasparkieten (Evt. Tam); Natuurbroed Chinese Dwergkwartels

                Opmerking


                • #53
                  Ik ben aan het zoeken wat ik het best als nestje kan gebruiken, open of dicht.

                  Opmerking


                  • #54

                    Opmerking


                    • #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door Zebra
                      Ik ben aan het zoeken wat ik het best als nestje kan gebruiken, open of dicht.
                      Ik heb daar niet veel verstand van maar volgensmij is een open nestkastje het best. Ik heb dat namelijk bij vrienden gezien.
                      Albino, Lutino, Witmasker en Bonte Valkparkieten (Evt. Tam); Swiftparkieten; Grasparkieten (Evt. Tam); Natuurbroed Chinese Dwergkwartels

                      Opmerking


                      • #56
                        'Vliegde ik?'
                        -'Nee, je valde.'

                        Opmerking


                        • #57
                          Dat is toch niet moeilijk? gewoon 1 voor 1
                          Met vriendelijke groet:
                          Henk.

                          Opmerking


                          • #58
                            Hoe krijgt men verkeerd advies?

                            Quote:"Ik heb daar niet veel verstand van maar volgens mij is een open nestkastje het best. Ik heb dat namelijk bij vrienden gezien."

                            Als "men" iets bij een ander heeft gezien, of ergens heeft gelezen of mischien gehoord of overhoord betekent dat dus niet meteen dat het allemaal juist is.

                            Op die manier blijven de sprookjes de wereld rond gaan, blijven de de vogels in veel te kleine kooitjes stoppen, verkeerd voeren en werken we allerlei problemen in de hand.

                            Inlezen, research en noem maar op om op het juiste antwoord te komen.

                            In dit geval was er niets mis met het open nestkastje advies, maar om het nu meteen de titel "best" te geven?

                            Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

                            Opmerking

                            Working...
                            X