Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hallo vogelvrienden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • hallo vogelvrienden

    ben nieuw hier, de naam is Peter 61 jaar jong/oud, kom uit Gelderland, heb 40 jaar vogels gehad, zowel buitenvoliere als binnenvoliere, moest helaas stoppen met de hobby maar ben steeds ge-interesseerd gebleven in vogels, helaas heb ik niet zoveel ruimte meer en ben van plan een ruime kooi te gaan bouwen 140 breed, 60 hoog en 50 diep in de huiskamer en daar een paar koppels rustige tropen in te zetten, hoop hier wat ideetjes op te doen.

    groet Peter.

  • #2
    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

    Opmerking


    • #3
      Welkom Peter.
      Je ziet, vogels houden is een virus dat nooit helemaal weggaat.

      Heb je al een idee welke soorten je wil gaan houden?
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4
        welkom op het forum

        Opmerking


        • #5
          bedankt

          dank voor het welkom , voor Ton, aangezien de kooi in de huiskamer komt waar ik ook slaap moeten het vooral rustige vogels zijn, het was ook niet de bedoeling om te kweken, mijn favoriet van de tropen is de Gouldamadine, dus waarschijnlijk neem ik daar een koppel van en verder zit ik te denken aan de blauwfazant en goudbuikje, mijn grootste probleem is momenteel om aan een voorfront van 120 x 40 te komen, ik ben nog echt in de verkenningsfase.

          groet Peter.

          Opmerking


          • #6
            IK vrees dat je wel een beetje zal schrikken van de prijzen van die laatste 2 soorten, over de 100 euro pp tegenwoordig...

            Een front in die maat kun je ook online bestellen, bv bij geonshopping.nl om er maar een te noemen. Wordt keurig thuisbezorgd.
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

            Opmerking


            • #7
              fijne tijd ! welcom
              m.v.g jan

              onder typ fouten voor behouden !

              Opmerking

              Working...
              X