Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: diefstal

Senior lid bonkje's Avatar
    Thanks
    2

diefstal

Alles voor tuinvogels kopen? Kijk snel!
    hallo allemaal

ik wil iedereen in het noorden waarschuwen voor inbrekers ben namelijk al twee keer bezocht
    als iemand 2 bruine barmsijzen en 2 wildkleur barmsijzen tegen komt met het ringnummer 8reh dan graag meldenmijn zanglijsters zijn ook gestolen maar heb de ring nummers niet

gr klaas

ps ik geef de moed niet op en ga gewoon door met deze bijzonder hobby

medaar
    Guest

Talking stelen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonkje Bekijk Bericht
    hallo allemaal

ik wil iedereen in het noorden waarschuwen voor inbrekers ben namelijk al twee keer bezocht
    als iemand 2 bruine barmsijzen en 2 wildkleur barmsijzen tegen komt met het ringnummer 8reh dan graag meldenmijn zanglijsters zijn ook gestolen maar heb de ring nummers niet

gr klaas

ps ik geef de moed niet op en ga gewoon door met deze bijzonder hobby
    ik heb veel hondenburen. verdomme, jammer man.

Dat is balen!
    Gelukkig laat je je hobby niet helemaal vergallen, sterkte.

Stamgast
    Tauranga Nieuw Zeeland voor de ene helft van het jaar, de andere helft outback Australia
    Thanks
    96
    Hallo Bonkje. Laat die lui je mooie hobby niet vergallen.Sterkte en blij te lezen dat U doorgaat. Groet, Kees Nieuw Zeeland

Stamgast gerard 6's Avatar
    Thanks
    0

Dat is niet zo mooi Bonkje sterkte ermee.
    Gelukkig ga je door met de hobby en laat je je niet ontmoedigen door een stelletje lage figuren.

Ps waar in het noorden woon je??
    mvg Gerard 6

Senior lid bonkje's Avatar
    Thanks
    2
    bedankt allemaal ben nu druk bezig om de boel goed te beveiligen o.a met camera,s
    hopelijk zal ze dat afleren

gr klaas

andre 44
    Guest
    rotzaken zijn het die niet van een andere zijn vogels af kan blijven ze moesten de handen er afhakken doen ze het nooit weer het is jammer dat er zulke mensen zijn die een ander pijn doet om zijn hobby te stelen ik heb 1 x bezoek gehad dacht ook even mijn vogels te stelen die doet het nooit weer die zit nu in een rol stoel kon niet lezen volgens mij was niemand thuis aleen mijn 4 duitse herders die los lopen voor bewaking die hebben hem even duidelijk gemaakt dat het niet zijn vogels waren is dus afgevoert met de zieken wagen met 53 honde beeten was wel een leuke thuiskomst

Stamgast
    Thanks
    6
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonkje Bekijk Bericht
    bedankt allemaal ben nu druk bezig om de boel goed te beveiligen o.a met camera,s
    hopelijk zal ze dat afleren

gr klaas
    Een bordje met dat je camera's hebt kan al genoeg zijn. Ik wordt ook steeds voorzichtiger.

Ik had laatst iemand via een advertentie hier die ging vragen hoe oud alle vogels waren etc. Die man had meer interesse in de rest van mijn vogels dan in de vogels die hij kwam kopen Diezelfde avond ging hij ook bieden op hele andere vogels over de mail. Dat heeft me wel wat voorzichtiger gemaakt.

Mijn vriendelijke honden laat ik volgende keer ook gewoon bij de kopers. De waakse hond zet ik denk ik zichtbaar achter een hek ipv in de auto volgende keer. Dat ze maar zien en horen dat ze wat betreft de herdershond niet welkom zijn ongevraagd toch?

Sterkte, lijkt mij vreselijk om je kooien leeg aan te treffen.

Stamgast
    Thanks
    6
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door andre 44 Bekijk Bericht
    aleen mijn 4 duitse herders die los lopen voor bewaking die hebben hem even duidelijk gemaakt dat het niet zijn vogels waren is dus afgevoert met de zieken wagen met 53 honde beeten was wel een leuke thuiskomst
    Heb je daar geen problemen door gekregen? Ik heb altijd begrepen dat je honden zelfs een inbreker in je huis niet mogen bijten. Nu heb ik een hele felle hond dus overal bordjes hangen van "pas op waakhonden" etc etc. Toch weet ik niet of mijn hond ongestraft een inbreker zou mogen bijten....

Ik weet wel dat het helemaal mis gaat als hier iemand ongevraagd binnen loopt en naar boven gaat ondanks dat die Belgische herder daar staat te flippen. Die hond HAAAATTT bezoek en vreemde mensen in huis De andere honden gaan wel als wij erbij zijn. Die hond moet altijd achter slot en grendel als er vreemde mensen komen want hij wordt dan gewoon helemaal gek.

Stamgast populier's Avatar
    Thanks
    56
    Bonkje: Heel veel sterkte met het verlies van je vogels, zoals je al aangaf ga je gelukkig door met de hobby en laat je niet kisten.

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten