Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: diefstal

Hallo,

RonWiel;
    Nou Serinus sorry hoor maar jouw reactie is ook buiten proportie......
    Nou ik heb best wel wat zelfcensuur toegepast op het eerste stukje, neem dat maar gerust van me aan!

Ik begrijp best je frustratie over "vogeldiefstal", maar zoals ik al aangaf ik wordt een beetje ziek van al die "trala" die er dan volgt op zo'n melding, hier.
    Dat bericht van jou schoot me echt in het verkeerde keelsgat, ik snap ook niet hoe het in je opkomt om dat daar zo neer te zetten.
    Wat hééft dat nou voor nut!
    Daar wordt geen boef door gevangen, dat brengt de vogels niet terug van "Bonkje" en het zorgt er óók niet voor dat zulk soort tuig met z'n poten van andermans spullen afblijft.
    Het énige wat je doet is "mensen in een rolstoel" hierbij betrekken.

En dat slaat w-e-r-k-e-l-i-j-k nergens(!) op.
    Dus hou nou op met al dat gedoe over hoe erg dat is dat die vogels wég zijn, en wat we dan wel of niet met dit tuig zouden moeten doen.
    Óf bedenk iets constructiefs wat helpt om dit soort gevallen te voorkomen, of de vogels op te sporen.
    Zie deze Thread maar eens hoe gestroomlijnd dit soort zaken in Nederland werkt; http://www.vogelcafe.nl/showthread.php?t=2446

Dus, heb je concrete voorstellen?

Na deze tweede reactie, zijn je excuses geaccepteerd en ik hoop dat je de strekking van m'n verhaal en m'n frustratie hierin kunt gegrijpen.

Groeten, Serinus.
    The proof of the pudding is in the eating

Senior lid RonWiel's Avatar
    Thanks
    0
    Beste Serinus,

Je blijft aanhalen het verkeerde wat ik bedoel...........ik wil er nog één ding over zeggen en dan laten we het maar sluiten. Ongeacht wat men hier in Nederland weghaalt wat van een ander is, de straffen zijn veel te laag. Als je de andere thread leest dan weet je genoeg en ik kan ook verwijzen naar andere fora......als je weet waar je vogels zitten gebeurt er nog niks!! dat is nu onze wetgeving hier en dat was hetgeen waar ik op doelde, straffen die gasten en beweging krijgen in het ambtelijk apparaat die wel die macht hebben maar gewoon niks doen, nietmeer en niet minder dus heeft niks te maken met of ik mensen in een rostoel wil hebben of niet, je trekt dat uit het verband.

We gaan verder......

volgens mij mogen honden wel bijten....
    als er een dief in je huis is (even plat gezegt) mag je hem alleen maar het laatje wijzen waar het geld ligt. je mag niets tegen hem doen...
    pas in de krant stond dat er een dief was die had zich aangeklaagt wegens schenden van privacie doordat hij gefilmt was.

en tegen honden kunnen ze niets beginnen want dan is het dierenmishandeling.
    (je kan volgens mij beter in NL een dier zijn heb je bekant nog meer rechten....)

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Forum Rechten