Mededeling

Collapse
No announcement yet.

diefstal

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    zijn alle 4 ph 2 en klopt ze mogen niet bijten maar de politie is er bij geweest hebben er niets mee gedaan heb er nooit meer iets van gehoord is nu 3 jaar geleden mijn honden zijn heel goed afgericht en ik heb ze na dat ze klaar waren ook geleerd dat als er niemand in huis is niemand op het terein te laten er zit een hekwerk van 2 meter om het terein dus ze kunnen er nooit uit en nee ik was niet thuis anders was hij niet zo toegetakelt maar ik zeg maar zo wat moet je bij iemand anders s'nachs op het terein maar komt er iemand om bij mij een vogel te kopen is het geen probleem ze doen niets durf er wel een baby bij te leggen

    Opmerking


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door andre 44
      zijn alle 4 ph 2 en klopt ze mogen niet bijten maar de politie is er bij geweest hebben er niets mee gedaan heb er nooit meer iets van gehoord is nu 3 jaar geleden mijn honden zijn heel goed afgericht en ik heb ze na dat ze klaar waren ook geleerd dat als er niemand in huis is niemand op het terein te laten er zit een hekwerk van 2 meter om het terein dus ze kunnen er nooit uit en nee ik was niet thuis anders was hij niet zo toegetakelt maar ik zeg maar zo wat moet je bij iemand anders s'nachs op het terein maar komt er iemand om bij mij een vogel te kopen is het geen probleem ze doen niets durf er wel een baby bij te leggen
      Ik vind het overigens ook geen probleem hoor als waakhonden een inbreker bijten. Je hoeft niet over een hek te klimmen om vogels te jatten

      Opmerking


      • #18
        bewust bericht weggehaald, wil niet dat het uit zijn verband gehaalt wordt of verkeerd wordt opgepakt.
        Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!

        Opmerking


        • #19
          Hallo,

          RonWiel;
          elke inbreker zou in een rolstoel terecht moeten komen, dat is beter dan in het gevang hier in nederland :-)
          The proof of the pudding is in the eating

          Opmerking


          • #20
            Nou Serinus sorry hoor maar jouw reactie is ook buiten proportie......je leest de dingen zoals je ze lezen wilt en met een klein beetje gezond verstand weet jij best hoe ik bovenstaande heb bedoeld!

            Ik meen wat ik zeg ja elke inbreker die niet met zijn poten van andersmans spullen af kan blijven moeten ze flink te grazen nemen, geloof me ik weet waar ik over praat. Het is mij overkomen dat alles in de keet weg was met mijn auto erbij. Nou die gast mag van mij alles krijgen, geloof me maar dat dat veel meer met je doet dan menigeen denkt.

            Dus even voor jou.......nee in een rolstoel zitten is zeker niet leuk en allicht zijn er een hoop die daar niets aan kunnen doen of niet voor gekozen hebben maar kom op zeg, je weet toch wel dat ik het zo niet bedoel dat zou echt triest zijn. Sorry dat het bij jou zo is overgekomen dat was niet de bedoeling.
            Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!

            Opmerking


            • #21
              Hallo,

              RonWiel;
              Nou Serinus sorry hoor maar jouw reactie is ook buiten proportie......
              http://www.vogelcafe.nl/showthread.php?t=2446

              Dus, heb je concrete voorstellen?

              Na deze tweede reactie, zijn je excuses geaccepteerd en ik hoop dat je de strekking van m'n verhaal en m'n frustratie hierin kunt gegrijpen.

              Groeten, Serinus.
              The proof of the pudding is in the eating

              Opmerking


              • #22
                Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!

                Opmerking


                • #23
                  volgens mij mogen honden wel bijten....
                  als er een dief in je huis is (even plat gezegt) mag je hem alleen maar het laatje wijzen waar het geld ligt. je mag niets tegen hem doen...
                  pas in de krant stond dat er een dief was die had zich aangeklaagt wegens schenden van privacie doordat hij gefilmt was.

                  en tegen honden kunnen ze niets beginnen want dan is het dierenmishandeling.
                  (je kan volgens mij beter in NL een dier zijn heb je bekant nog meer rechten....)

                  Opmerking

                  Working...
                  X