Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 23

Onderwerp: diefstal

Senior lid bonkje's Avatar
    Thanks
    2
    hey marx

het is ook vreselijk om je kooien leeg te zien maar het vreemde is dat ze de rest hebben laten zitten goudvinken,staartmezen,etc
    heel vreemd

gr klaas

Stamgast
    Thanks
    6
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonkje Bekijk Bericht
    hey marx

het is ook vreselijk om je kooien leeg te zien maar het vreemde is dat ze de rest hebben laten zitten goudvinken,staartmezen,etc
    heel vreemd

gr klaas
    Ja, dat is inderdaad vreemd. Dan zou je bijna denken dat een "speciaal liefhebber" ze gehaald heeft. Iemand die ze zelf wil hebben en niet voor het geld opgehaald heeft. Of diegene is gestoord en was nog niet klaar, dat kan ook natuurlijk.

andre 44
    Guest
    nee geen probleem je moet borden ophangen met de tekst waakhonden en een bord met de tekst verboden toegang artikel 461 tevens moeten de honden afgericht zijn

Senior lid bonkje's Avatar
    Thanks
    2
    hey

ik heb maar weinig ruimte dus honden kan ik niet hebben ben nu druk bezig met verstopte prikkeldraad etc

gr klaas

Stamgast
    Thanks
    6
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door andre 44 Bekijk Bericht
    nee geen probleem je moet borden ophangen met de tekst waakhonden en een bord met de tekst verboden toegang artikel 461 tevens moeten de honden afgericht zijn
    Dat de honden afgericht moeten zijn klopt niet hoor. Ook een afgerichte hond mag nooit bijten. Hoe afgericht? PHI? IPO? PHII? Wat is afgericht? Is een speurhond afgericht?

Als ik mijn hond volledig afgericht zou hebben en PHII maak dan maakt dat netto en zonder geleider niks uit in een prive-situatie zover ik weet. Als jij erbij bent en ze werken mogen ze bijten uit noodweer of omdat jij als hondengeleider in ambtenaarsfunctie die honden ergens op afstuurt. Dus als iemand jou aanvalt mag je hond bijten zonder aangeklaagd te worden en als jij tijdens een dienst de honden in nood ergens op afstuurt. Maar dat heeft niets te maken met een roedel dat thuis rondrent en ongevraagd bezoek aanvliegt. Jij was er niet eens bij neem ik aan.

Ik wil dit overigens niet ter discussie stellen om aan te geven dat ik het er wel of niet mee eens ben, ik wil gewoon weten hoe het echt zit.

Ik neem nl aan dat jij niet 4 PHII honden hebt zitten die op dat moment dienst deden met jou als geleider in dienst van de politie? Wist je dat honden in de beveiliging zelfs nooit mogen bijten. Zelfs niet als er iets aan de hand is. Alleen weer die noodweer aan de riem en dat dan iemand de hond of geleider aanvalt. Dan mag de hond bijten.

andre 44
    Guest
    zijn alle 4 ph 2 en klopt ze mogen niet bijten maar de politie is er bij geweest hebben er niets mee gedaan heb er nooit meer iets van gehoord is nu 3 jaar geleden mijn honden zijn heel goed afgericht en ik heb ze na dat ze klaar waren ook geleerd dat als er niemand in huis is niemand op het terein te laten er zit een hekwerk van 2 meter om het terein dus ze kunnen er nooit uit en nee ik was niet thuis anders was hij niet zo toegetakelt maar ik zeg maar zo wat moet je bij iemand anders s'nachs op het terein maar komt er iemand om bij mij een vogel te kopen is het geen probleem ze doen niets durf er wel een baby bij te leggen

Stamgast
    Thanks
    6
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door andre 44 Bekijk Bericht
    zijn alle 4 ph 2 en klopt ze mogen niet bijten maar de politie is er bij geweest hebben er niets mee gedaan heb er nooit meer iets van gehoord is nu 3 jaar geleden mijn honden zijn heel goed afgericht en ik heb ze na dat ze klaar waren ook geleerd dat als er niemand in huis is niemand op het terein te laten er zit een hekwerk van 2 meter om het terein dus ze kunnen er nooit uit en nee ik was niet thuis anders was hij niet zo toegetakelt maar ik zeg maar zo wat moet je bij iemand anders s'nachs op het terein maar komt er iemand om bij mij een vogel te kopen is het geen probleem ze doen niets durf er wel een baby bij te leggen
    Ik vind het overigens ook geen probleem hoor als waakhonden een inbreker bijten. Je hoeft niet over een hek te klimmen om vogels te jatten

Senior lid RonWiel's Avatar
    Thanks
    0
    bewust bericht weggehaald, wil niet dat het uit zijn verband gehaalt wordt of verkeerd wordt opgepakt.

Hallo,

RonWiel;
    elke inbreker zou in een rolstoel terecht moeten komen, dat is beter dan in het gevang hier in nederland :-)
    Komt lekker aan bij de mensen die in een rolstoel zitten, Ron....... Gósallemachtignogaantoezeg!
    BEDANKT!

Kijk, we zien wel meer van deze berichten op Vogelcafé.
    Triest, in en in triest, als tuig je vogels steelt.
    Dáár zijn we het allemaal wel over eens.
    Maar élke keer komen dan weer dezelfde "praatjes" hier te staan, ze moeten dit en ze moeten dát.
    Maar zoals altijd, "ze dronken een glas, ze deden een plas, en alles bleef zoals het was"......

En als je dan persé de andere reageerders op zo'n bericht de loef af wilt steken met opties "wat te doen met dé boeven"; hou het dan aub bij je eigen doelgroep, betrek er geen anderen bij.

Denk je dat ik geen gelijk heb?
    Kijk er dan de andere berichten van "diefstal" maar op na, er veranderd écht geen "ruk" met ál het gezever hoe erg het is.

Sorrie, Modje, maar ik móest dit even kwijt........

Groeten, Serinus.
    The proof of the pudding is in the eating

Senior lid RonWiel's Avatar
    Thanks
    0
    Nou Serinus sorry hoor maar jouw reactie is ook buiten proportie......je leest de dingen zoals je ze lezen wilt en met een klein beetje gezond verstand weet jij best hoe ik bovenstaande heb bedoeld!

Ik meen wat ik zeg ja elke inbreker die niet met zijn poten van andersmans spullen af kan blijven moeten ze flink te grazen nemen, geloof me ik weet waar ik over praat. Het is mij overkomen dat alles in de keet weg was met mijn auto erbij. Nou die gast mag van mij alles krijgen, geloof me maar dat dat veel meer met je doet dan menigeen denkt.

Dus even voor jou.......nee in een rolstoel zitten is zeker niet leuk en allicht zijn er een hoop die daar niets aan kunnen doen of niet voor gekozen hebben maar kom op zeg, je weet toch wel dat ik het zo niet bedoel dat zou echt triest zijn. Sorry dat het bij jou zo is overgekomen dat was niet de bedoeling.

Forum Rechten