Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe was Zwolle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Hoe was Zwolle

    Heb op het punt gestaan om naar Zwolle te gaan maar kon op het laatst de vogels die ik wilde aanschaffen ergens in de buurt kopen.
    Nu ben ik wel benieuwd hoe deze markt bij anderen beviel.
    Hoe was het aanbod en de prijs.

    Mvg Theo

  • #2
    Mvg,
    Kingfisher.

    Opmerking


    • #3

      Opmerking


      • #4
        The proof of the pudding is in the eating

        Opmerking


        • #5
          Ja duhh kleine menneke zegt tie dan,twee koppen groter dan mij.
          Zie je volgende week wel.
          Mvg,
          kingfisher
          Mvg,
          Kingfisher.

          Opmerking


          • #6
            zwolle

            hey

            het viel mij tegen ivb met de hoge prijzen van de handelaren kan ik het nog begrijpen maar de particuliere verkopers niet wij zijn toch liefhebbers en doen het niet voor het geld of zie ik het verkeerd

            gr klaas
            Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

            Opmerking


            • #7
              Heb je niet gezien Eddie
              Nog wat gekocht?

              Vond er niet veel europesen zitten, maar misschien over de kop gezien


              Verbaasde me soms over prijzen, soms meer dan 100 euro verschil voor bijv. tijgervinkjes

              Opmerking


              • #8

                Opmerking


                • #9
                  Ben er ook heen geweest met me vader, eerste keer dat we z'n beurs bekeken.

                  Wij vonden ook dat sommige vogels gewoon tjah puur voor verkoop was en te verdiennen, dat zaggen we dat er in een loper ruim 15 parkieten zatten in een klein hokje

                  verder vonden we de prijzen ook erg verschillend, bijv we zagen valkparkieten voor 100 euro ? :S wij kijken of het iets speciaals is maar niks te zien.

                  het waren fransen, ze zaten in het achterste deel
                  heeft iemand zo ook gezien

                  Opmerking


                  • #10
                    ik heb dankzei de beurs hier een mooie valkparkiet zitten. er ontsnappen nog wel wat vogels tijdens de deurs en als alles afgelopen is doen ze de bovenste ramen open en dan kunnen ze wegvliegen naar buiten. en dan maar hopen dat ze het overleven. of zoals bij mij gevonden worden door iemand. tenmiste we vermoeden dat hij daar vandaan komt. hemelsbreed woon ik niet ver bij de ijsselhallen vandaan en hij is dinsdag gevonden. er is geen melding van een vermiste vogel hier en het is echt een hele mooie vogel. mooi in de veren en gepareld. jammergenoeg geen ring. weet alleen niet of het een man ofeen pop is. maar volgens mij is een volwassen valkparkiet [gepareld] altijd een pop. hij is al wat ouder want dat zie ik aan de poten. en niet schuw of wat dan ook.
                    verder vond ik de beurs in zwolle erg druk je kon bijna geen vogels zien zonder dat je je overal tussen moest wringen. en de kinderen vonden het behoorlijk zielig al die vogels op elkaar in die kleine hokjes.

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Mark Honsbeek
                      , bijv we zagen valkparkieten voor 100 euro ?
                      U kunt schrijven hoe mutatie valkparkieten voor 100 euro?

                      Opmerking


                      • #12
                        reactie

                        mark

                        ik heb wel dure valkparkieten gezien
                        die waren 80 euro
                        mijn site

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door carolina
                          en de kinderen vonden het behoorlijk zielig al die vogels op elkaar in die kleine hokjes.
                          vindt ik ook nog hoor .

                          Opmerking


                          • #14
                            was vandaag weer in de ijsselhallen voor een hondenshow. nou er vliegen nog steeds vogels rond hoor. en behoorlijk groten ook wat ik zo zag. vind het behoorlijk zielig. maar ik zou niet weten hoe je ze daar nou kan vangen. het is zo groot en heel hoog daar. misschien hier iemand die wat ideetjes heeft.

                            Opmerking


                            • #15
                              Vraag eens bij het frisian expo centre in leeuwarden.Daar hadden ze in 2005 hetzelfde probleem.Is ook een manier die de wereldpers haalde.
                              groeten eddie

                              Opmerking

                              Working...
                              X