Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel zaad?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    tja gerantsoeneert voeren doe ik ook als ze in een TT kooi zitten.
    Het doen gelijk een kennis van me lijkt ook handig
    Die voert in een bak witzaad zoveel ze willen en in een 2e alle andere zaden appart en dit ongeveer afgemeten.
    Die laat wel zijn eigen zaad mengen want zo bieden ze 't niet aan.
    En ik moet zeggen zijn vogels (postuurkanaries) knoeien amper met zaden.
    Ik voor een mengeling uit de winkel en hier eten ze eerst het andere zaad op en verspillen zo een deel witzaad omdat ze er gaan in zoeken.

    groetjes frank4

    Opmerking


    • #17
      Hier krijgen ze onbeperkt voer.
      De eetbakjes zijn altijd vol, en onderaan staat zo een speciaal bakje waar 250gram zaad in gaat, staat nooit leeg, dit in geval ik eens een nachtje ongepland niet thuis kom, of zeer laat enzo.

      Dan krijgen ze nog andere onkruidzaden, trosgierst, af en toe wat groente/fruit.

      Opmerking


      • #18
        ik geef altijd volle losse bakjes die op een plankje staan op de bodem,alles wat ze eruit gooien moeten ze eerst van de grond opeten voor ze nieuw zaad krijgen,doe dit al jaren en het werkt hier prima de vogels eten zo alle zaden op.

        m.vr.gr. Harry
        m.vr.gr. Harry

        Opmerking


        • #19
          Oorspronkelijk geplaatst door gebbinkjes
          ik geef altijd volle losse bakjes die op een plankje staan op de bodem,alles wat ze eruit gooien moeten ze eerst van de grond opeten voor ze nieuw zaad krijgen,doe dit al jaren en het werkt hier prima de vogels eten zo alle zaden op.

          m.vr.gr. Harry
          Hoe werkt dit dan? Geef je ze alleen eten als er geen eten meer op de grond ligt?
          Matsje <3

          Opmerking


          • #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Ilovediamantduifjes
            Hoe werkt dit dan? Geef je ze alleen eten als er geen eten meer op de grond ligt?
            Hij bedoelt dat ze pas 'verse zaadjes' krijgen als ze de gemorste zaadjes (op de grond dus) ook hebben opgegeten

            Opmerking


            • #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Kenzo
              Hij bedoelt dat ze pas 'verse zaadjes' krijgen als ze de gemorste zaadjes (op de grond dus) ook hebben opgegeten
              Aha Maar moet je zo altijd kijken ofdat er nog zaad op de grond ligt of zo?
              Matsje <3

              Opmerking

              Working...
              X