Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: diefstal

Stamgast Ton's Avatar
    Thanks
    299

vraag naar

er zal altijd vraag naar bepaalde soorten vogels zijn, de meer exotische, en of dure soorten. maar waar je dat kan bestellen ? wapens kan je ook kopen in nederland, maar ik weet niet waar. zo zal het met de vogels ook zijn. worden ze dan omgeringd, of wat gebeurd er mee ? vaak zijn de kwekers wel zuinig op hun gegevens, maar als je zulke mooie vogels kweekt, wil je dat toch ook laten zien, op een tt of zo. en dan zijn er altijd wel mensen die daar jaloers op zijn. maar om ze dan dan te stelen, of te laten stelen. ik moet er niet aan denken.

Red face ons hund

ik heb dan wel geen super-exotische soorten,

maar als ze mijn vogels willen moeten ze eerst langs demi!! (ons sjeck jusseltje)

ik zie mijn voliere trouwens ook niet staan op google earth hoor.
    (oh nee grapje, ons hele huis staat er nog niet op haha)

Groet'n uut Drenthe

Stamgast
    Thanks
    22
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henk Bekijk Bericht
    Ik ben benieuwd hoe je dat weet !!!
    Ik hoor het graag.

Groet,
    Henk
    Moderator Henk
    Jammer genoeg bent U niet alleen!!! Personen met kwade bedoelingen zouden dat OOO zo graag willen weten.Als het klopt wat in dat verslag staat spreekt men van een geleide diefstal.Dat komt overeen met een woning's diefstal waarbij men de tv meeneemt en de naast liggende sieraden niet aanraakt. in dit geval zijner minimum twee personen mee betrokken (handlanger-heler ). Hoe dikwijls gebeurd dit in een gezelschap- hobby voliere en worden alle vogels gestolen. Men vergeet dat de overblijvers schoon schip hebben om de natuur te verkennen.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Forum Rechten