Mededeling

Collapse
No announcement yet.

diefstal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • diefstal

    volgens de telegraaf is er een toenemende golf inbraken bij vogel liefhebbers

    ze gebruiken daarbij google eart dus mensen let op je vogels

  • #2
    Hier het hele artikel:


    Mijn tuinstoel zie je inderdaad ook :-)



    Maar op het platteland is de scherpte een stuk minder.

    Opmerking


    • #3
      haha, mooi dat ik op het platteland woon
      Groet'n uut Drenthe

      Opmerking


      • #4
        Dat er vogels geklauwd worden is natuurlijk een erg trieste zaak. Dat het dievengilde hierbij gebruik maakt van Google earth wilde er bij mij eigenlijk niet in.....
        En toch.... op bepaalde site's doen liefhebbers uitvoerig uit de doeken wat voor vogels zij hebben en in wat voor fraai onderkomen die wel niet zitten.
        Moeten zij wel mee oppassen.
        Hetzelfde geldt voor adresgegevens in catalogi.... niet meer doen. Een 06-nummer is eigenlijk wel voldoende.
        En een beetje sociale controle in de buurt waar je woont is ook nooit weg.
        Vreemde auto in de straat die meerdere keren voorbij rijdt? Even kenteken noteren, je weet nooit waar het goed voor is.
        Vogels te koop aangeboden? Als je de aspirant-koper niet kent probeer het dan zo te regelen dat je ergens anders afspreekt in ieder geval niet thuis.
        En zo zijn er vast wel meer zaken die wat aandacht verdienen.
        En webmaster, ik zou die dure tuinstoel maar aan de ketting leggen.... :-)

        Hans
        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

        Opmerking


        • #5
          Ook je eigen naam op een forum gebruiken kan het dieven gilde erg helpen.

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Animal
            Ook je eigen naam op een forum gebruiken kan het dieven gilde erg helpen.
            Klopt, maar tussen eigen naam en eigen naam kan een wereld van vrschil zitten........
            Tomorrow is the first day of the rest of your life...

            Opmerking


            • #7
              niet zo negatief hoor, jullie hebben er zelf voor gekozen dat er mensen zijn die de wet overtreden.


              Verhelpen ja dat kan stem op een andere party dat deze gedoog regening verdwijnt

              Opmerking


              • #8
                politiek

                Oorspronkelijk geplaatst door lambert46518
                Verhelpen ja dat kan stem op een andere party dat deze gedoog regening verdwijnt
                Hahahahahaha politiek, oke ben ik dol op.
                Vertel jij dan eens welke partij hier in nederland zijn/haar woorden waar kunnen maken hahahahaha die is er niet hier hoor. Links en rechts zijn maar thermen want uit eindelijk is het allemaal 1 pot nat. (bijna dan) Het gedogen van bepaalde zaken in Nederland leverd de regering hier miljoenen op.

                En over dat google earth dat is maar een vermoeden. Ik kan op google earth trouwens mijn voliere niet zien hoor en die is best groot.

                niet zo negatief hoor, jullie hebben er zelf voor gekozen dat er mensen zijn die de wet overtreden.

                Verklaar je nader, beetje een rare zin vind je ook niet.
                mvg Gerard 6

                Opmerking


                • #9
                  e meeste vogels die gestolen worden gebeurd op bestelling.

                  Ik ben benieuwd hoe je dat weet !!!
                  Ik hoor het graag.

                  Groet,
                  Henk

                  Opmerking


                  • #10
                    vraag naar

                    er zal altijd vraag naar bepaalde soorten vogels zijn, de meer exotische, en of dure soorten. maar waar je dat kan bestellen ? wapens kan je ook kopen in nederland, maar ik weet niet waar. zo zal het met de vogels ook zijn. worden ze dan omgeringd, of wat gebeurd er mee ? vaak zijn de kwekers wel zuinig op hun gegevens, maar als je zulke mooie vogels kweekt, wil je dat toch ook laten zien, op een tt of zo. en dan zijn er altijd wel mensen die daar jaloers op zijn. maar om ze dan dan te stelen, of te laten stelen. ik moet er niet aan denken.
                    groeten Ton
                    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                    Opmerking


                    • #11
                      ons hund

                      ik heb dan wel geen super-exotische soorten,

                      maar als ze mijn vogels willen moeten ze eerst langs demi!! (ons sjeck jusseltje)

                      ik zie mijn voliere trouwens ook niet staan op google earth hoor.
                      (oh nee grapje, ons hele huis staat er nog niet op haha)

                      Groet'n uut Drenthe

                      Opmerking

                      Working...
                      X