Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 keer raden waar ik altijd ga zitten.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Kerstboom, jojojo

    Oorspronkelijk geplaatst door tropen kweker
    haha het blijft leuk met jou peter

    een kerstboom kan ook ( scheelt weer tegen die tijd)
    Nee , wordt net ff te breed, mijn voliere is maar 95 cm diep
    ik heb nog een kleine aanpassing moeten maken, van het draaiplatau, dat werkte niet op de plaats waar ik hem als eerste had geplaats(boven het deurtje)als ik heb wil draaien, komt hij tegen de achterwand, met het gevolg dat ik mijn achterwand beschadig,ik heb het nu zo opgelost





    Groeten, De Kerstman

    Opmerking


    • #17
      Hoe ga je deze voerplek dan droog houden als het regent??
      Verder is het echt mooi geworden.
      mvg Gerard 6

      Opmerking


      • #18
        Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6
        Hoe ga je deze voerplek dan droog houden als het regent??
        Verder is het echt mooi geworden.
        Heb ik over nagedacht ,ik maak er plexyglas voor, ongeveer 50cm hoog er tegenaan.het zelfde als de voliere ernaast, zo heb ik 2 vliegen een 1 klap, het regend niet meer binnen en ik houd de muizen buiten de voliere.
        daarbij , in de voerbakje doe ik alleen, voer wat ik er s,avonds weer uilthaal,zoals eivoer,verse groente,en fruit, ivm bederf .
        de volgende morgen krijgen ze weer vers van dit alles.Prima toch??

        Kritiek, kan ook leuk zijn.

        Groeten, Peter

        Opmerking


        • #19
          Vooruit denken

          Dan komt dat helemaal goed. En het was niet echt als kritiek bedoeld maar meer een vraag
          mvg Gerard 6

          Opmerking


          • #20
            Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6
            Dan komt dat helemaal goed. En het was niet echt als kritiek bedoeld maar meer een vraag
            oo ja tussen 2 haakjes, ik heb had een wespenfles in de tuin hangen,
            en het viel me op dat er alleen fruitvliegjes in komen,het krioelde er van, ik dacht,als ik die nou in de voliere hang,hebben de aus.prachtvinken levend voer. hoe denk jij daar over?

            Opmerking


            • #21
              lekkere snack

              Dat is een hele lekkere snack voor de vogels.
              Ik heb zelf een bakje met fruit in de voliere met een stukje gaas erop voor de fruit vliegen.
              Af en toe bestel ik ook fruitvliegen bij Kreca vinden ze heerlijk.
              mvg Gerard 6

              Opmerking


              • #22
                Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6
                Dat is een hele lekkere snack voor de vogels.
                Ik heb zelf een bakje met fruit in de voliere met een stukje gaas erop voor de fruit vliegen.
                Af en toe bestel ik ook fruitvliegen bij Kreca vinden ze heerlijk.
                Maar hoe verstek je ze dan ?ze vliegen toch weg , door het gaas heen.of hebben ze geen kans bij de vogels

                Opmerking


                • #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6
                  Dan komt dat helemaal goed. En het was niet echt als kritiek bedoeld maar meer een vraag
                  ik zit even te denken he... om geen plexyglas gebruiken, maar gewoon glas is een stuk goedkoper,en kan het bij de schilderswinkel op maat laten snijden.
                  en de kantjes laten breken,(slijpen) mischien wel mooier dan plexyglas,
                  dat bekrast ook eerder,

                  Opmerking


                  • #24
                    scherpe kantjes glas

                    De scherpe kanten van glas kun je eenvoudig (wel voorzichtig ) met grof schuurpapier weghalen.

                    Opmerking


                    • #25
                      plexiglas

                      ik zou voor plexiglas gaan, makkelijker te bewerken (vastzetten) en minder gevaarlijk met breken.
                      groeten Ton
                      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                      Opmerking


                      • #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ton
                        ik zou voor plexiglas gaan, makkelijker te bewerken (vastzetten) en minder gevaarlijk met breken.
                        nou, dat breken,daar ben ik niet zo bang voor hoor.je moet ook geen 2mm dik nemen he? en dat er iets tegenaanvalt , zal ook wel mee vallen, er komen nooit fietsen of iets dergelijks bij of voor de voliere te staan,
                        ik moet je wel gelijk geven, dat plexyglas beter te verwerken is,
                        maar het glas snijden en slijpen (kantjes breken) laat ik mooi de schilder doen.en vastzetten, simpel met een aluminium profieletje, zo dat ik het glas er ook kan uitschuiven om schoon te maken.

                        Opmerking

                        Working...
                        X