Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Japanse nachtegaal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Japanse nachtegaal

    Na heel veel geduld twee leuke kiekjes kunnen maken van mijn nachtegalen.


  • #2
    Blijven toch hele mooie vogels Marx,het is dat ik de hokken er niet meer voor heb en geen vi vogels meer wil maar anders
    Neem aan dat die eerste foto de man is?
    Zag gisteren bij iemand verder op twee blauwvleugels zitten ,ook van die mooie vogels en zo beweeglijk maar toch niet schuw.
    Mvg,
    kingfisher
    Mvg,
    Kingfisher.

    Opmerking


    • #3
      Mijn nachtegalen zijn net raketjes. Maar zoals je op deze close up kan zien komen ze wel rustig op 20 cm voor de camera een kijkje nemen. Ze lijken schuw maar zijn dat verre van inderdaad. Als ik nog langer als een plank blijf zitten eten ze meelwormen uit de hand

      Opmerking


      • #4
        Hele mooie dieren en hele mooie foto's!!! Echt prachtig, gewoon!
        Matsje <3

        Opmerking


        • #5
          Prachtige foto's

          Hi Marc. Prachtige plaatjes. Mooie strakke vogels. In tegenstelling tot Kingfisher heb ik er de ruimte wel voor............ helaas. Zou jij mij de foto's eens willen toesturen zodat ik s'nachts toch nog eens lekker kan dromen? Groet, Kees Nieuw Zeeland.

          Opmerking


          • #6
            Mooie Jappen

            Hele mooie strakke plaatjes Marc. Die zien er inderdaad erg mooi strak uit.

            Ps Kees: Mijn mailtje komt eraan hoor. . Ben het weekend weg geweest vandaar de late reactie.
            mvg Gerard 6

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch
              Hi Marc. Prachtige plaatjes. Mooie strakke vogels. In tegenstelling tot Kingfisher heb ik er de ruimte wel voor............ helaas. Zou jij mij de foto's eens willen toesturen zodat ik s'nachts toch nog eens lekker kan dromen? Groet, Kees Nieuw Zeeland.

              Hoi Kees, ik stuur je ze meteen in groot formaat. Ik kan de rest niet vinden in groot formaat Die staan alleen op mijn weblog en als je daar klikt is dat het grootste formaat dat ik heb.

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Marx
                Na heel veel geduld twee leuke kiekjes kunnen maken van mijn nachtegalen.

                Prachtige foto, man!!!
                vooral de kleuren spreken me aan.

                Opmerking

                Working...
                X