Mededeling

Collapse
No announcement yet.

koppel vogels vervangen door andere vogels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • koppel vogels vervangen door andere vogels

    Groeten Niels

  • #2
    Ik heb dezelfde vogels in mijn voliere, verder heb ik er bichenows, sint helenafazantjes, oranjekaakjes, bandvinken, japanse meeuwtjes en zilverbekjes bij in zitten.

    Dat gaat bij mij prima.

    Opmerking


    • #3
      Lijkt me logisch dat de diamantvinken wat agressief zijn, dat is echt al een behoorlijk volle ruimte.
      Als je nieuwe vogels wil, waar zouden die een teriitorium moeten vinden?

      Mijn mening; vol zat zo, niets meer bij dioen.
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4
        ik denk dat ik de Glansekstertje beter kan vergeten, maar zijn Maskergoudvinken makkelijk te verkrijgen
        Groeten Niels

        Opmerking


        • #5
          glansekstertjes kunnen net als de diamantvinken agressief zijn .

          Mogelijkheden om er vogels bij te zetten zijn er te over, bv Binsenastrilde, bichonowastrilde, ceresamadine, maskeramadine, parelhalsamadine,
          Maar zoek in een goed boek en je zult er nog meer vinden.

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door niels be
            ik denk dat ik de Glansekstertje beter kan vergeten, maar zijn Maskergoudvinken makkelijk te verkrijgen

            Masker goudvinken
            heb jij liggende gelden of een geldboom in je tuin?
            mvg,
            kingfisher
            Mvg,
            Kingfisher.

            Opmerking


            • #7
              ik had gelezen op een site dat masker goudvink rond de 75 euro ligt, maar ik weet niet of dat nog klopt. op deze site http://www.volierevogels.nl/Artikel/tropenprijzen.htm
              stond dat ze zo'n prijs hebben, maar dat zal dan wel verleden tijd zijn
              Groeten Niels

              Opmerking


              • #8
                die prijslijst wat je gezien hebt is achterhaald volgens mij zijn dat prijzen vanvoor 20002 .
                Als die prijzen klopte kocht ik de hele handel in een keer op.

                Opmerking


                • #9
                  oke, dat wist ik niet. maar dan weet ik het nu wel.

                  Lambert46518 aan welke prijzen moet ik aan denken als ik een koppel parelhalsamadine ga kopen, heb jij ervaring mee. uit mijn ervaring waren de maskeramadine geen goede maatjes met de Spitsstaartamadine
                  Groeten Niels

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door niels be
                    ik had gelezen op een site dat masker goudvink rond de 75 euro ligt, maar ik weet niet of dat nog klopt. op deze site http://www.volierevogels.nl/Artikel/tropenprijzen.htm
                    stond dat ze zo'n prijs hebben, maar dat zal dan wel verleden tijd zijn
                    Dat is inderdaad een oude lijst zet er maar een 0 achter dan kom je wel aardig in de richting denk ik.
                    mvg,
                    kingfisher
                    Mvg,
                    Kingfisher.

                    Opmerking


                    • #11
                      prijs van parelhalsamadine ligt ook rond de 150 euro em maskeramadine maal spitstaart gaat niet altijd goed maar denk eens aan cubavinken liggen hier rond de 60 euro per koppel en kweekt prima

                      Opmerking


                      • #12
                        en wat te denken aan zoals je al zei lood of zilverbekjes
                        prijs rond de 30 euro per koppel

                        Opmerking


                        • #13
                          Ik dach al aan een koppel loodbekje of zilverbekje. wou gewoon weten wat jullie erin zullen doen. De prijs van een koppel parelhalsamedine is nog te hoog, maar las al wel goede verhalen over de vogel zelf.


                          Is er misschien wel een actieve site die de prijzen wel correct aangeven!!
                          Groeten Niels

                          Opmerking


                          • #14
                            maskeramadines met spitsstaarten of gordelgrasvinken gaan niet samen

                            misschien zijn driekleurpapagaaiamadines een idee? de prijs is zo'n 55 euro

                            Opmerking


                            • #15
                              G de Beer heb jij misschien ervaring met de Driekleurpapagaaiamadines. het zijn inderdaad mooie vogels, ik dach papagaai; van die grote vogels, maar het zijn wel heel andere vogels.

                              lambert46518 heb jij misschien ervaring met Cubavinken, zijn er misschien ook verschillende grotes onder de Cubavinken; of heb ik dat mis.

                              al bedankt voor deze antwoorden
                              Groeten Niels

                              Opmerking

                              Working...
                              X