Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25

Onderwerp: koppel vogels vervangen door andere vogels

Senior lid
    Thanks
    3

koppel vogels vervangen door andere vogels

Ik heb een koppel gouldamadine met jongen, 6 kanaries, koppel Spitsstaartamadine, en twee zebravinkjes.

Als de diamantvinken niks doen en nog steeds achter andere vogels vliegen, dan wil ik ze misschien er uithalen.
    Maar mijn vraag is welke andere vogels kunnen bij de eerder genoemde vogels; ik dach aan glansekstertje, loodbekje/zilverbekje, of andere tropische of europese vogels.

Maar welke soort vogels zullen jullie erin doen ( voorkeur niet te dure vogels, vogels met een territorium en makkelijk te kweken.
    grote van de volière is H=2,3m, B=2, L=3 met een binnenhok van H=1,6, B=1, L=1,2 ).

Ik heb dezelfde vogels in mijn voliere, verder heb ik er bichenows, sint helenafazantjes, oranjekaakjes, bandvinken, japanse meeuwtjes en zilverbekjes bij in zitten.

Dat gaat bij mij prima.

Lijkt me logisch dat de diamantvinken wat agressief zijn, dat is echt al een behoorlijk volle ruimte.
    Als je nieuwe vogels wil, waar zouden die een teriitorium moeten vinden?

Mijn mening; vol zat zo, niets meer bij dioen.

Senior lid
    Thanks
    3
    ik denk dat ik de Glansekstertje beter kan vergeten, maar zijn Maskergoudvinken makkelijk te verkrijgen

Senior lid
    Thanks
    0
    glansekstertjes kunnen net als de diamantvinken agressief zijn .

Mogelijkheden om er vogels bij te zetten zijn er te over, bv Binsenastrilde, bichonowastrilde, ceresamadine, maskeramadine, parelhalsamadine,
    Maar zoek in een goed boek en je zult er nog meer vinden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niels be Bekijk Bericht
    ik denk dat ik de Glansekstertje beter kan vergeten, maar zijn Maskergoudvinken makkelijk te verkrijgen

Masker goudvinken
    heb jij liggende gelden of een geldboom in je tuin?
    mvg,
    kingfisher
    Mvg,
    Kingfisher.

Senior lid
    Thanks
    3
    ik had gelezen op een site dat masker goudvink rond de 75 euro ligt, maar ik weet niet of dat nog klopt. op deze site http://www.volierevogels.nl/Artikel/tropenprijzen.htm
    stond dat ze zo'n prijs hebben, maar dat zal dan wel verleden tijd zijn

Senior lid
    Thanks
    0
    die prijslijst wat je gezien hebt is achterhaald volgens mij zijn dat prijzen vanvoor 20002 .
    Als die prijzen klopte kocht ik de hele handel in een keer op.

Senior lid
    Thanks
    3
    oke, dat wist ik niet. maar dan weet ik het nu wel.

Lambert46518 aan welke prijzen moet ik aan denken als ik een koppel parelhalsamadine ga kopen, heb jij ervaring mee. uit mijn ervaring waren de maskeramadine geen goede maatjes met de Spitsstaartamadine

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niels be Bekijk Bericht
    ik had gelezen op een site dat masker goudvink rond de 75 euro ligt, maar ik weet niet of dat nog klopt. op deze site http://www.volierevogels.nl/Artikel/tropenprijzen.htm
    stond dat ze zo'n prijs hebben, maar dat zal dan wel verleden tijd zijn
    Dat is inderdaad een oude lijst zet er maar een 0 achter dan kom je wel aardig in de richting denk ik.
    mvg,
    kingfisher
    Mvg,
    Kingfisher.

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten